Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 220

Gestart door Michael, 19 december 2021, 00:19:08 AM

Michael

MSM 220 verschijnt op 3 januari 2022.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Link naar de nieuwsbrief met een voorbeschouwing. modelspoormagazine-nieuwsbrief-msm-220
Meer in de nieuwsbrief van volgend weekend...

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jappy

Vorige week dan uiteindelijk toch maar een abonnement gemaakt, dat is wat makkelijker dan telkens naar de krantenshop te gaan. Ik kijk er naar uit om deze in m'n bus te zien liggen! :D
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Michael

Ik heb MSM220 vandaag ontvangen. (Swifterbant NL)! Goed om het nieuwe jaar mee te beginnen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Citaat van: Michael op 31 december 2021, 12:55:25 PM
Ik heb MSM220 vandaag ontvangen. (Swifterbant NL)! Goed om het nieuwe jaar mee te beginnen.
Blijkbaar is de post in Nederland actiever dan bij ons.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

En zelfs al op het nieuwe adres. Super service.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Metpetergaathetbeter

blijkbaar zetten samen het nieuwe jaar al heel feestelijke in, niet enkel dat jaartal veranderd ook het huisnr. Proficiat !

SuSke

En zoals meestal netjes in de brievenbus gevonden vandaag
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

idem lezen moet nog  ;) Wat mij wel opvalt dat het kiezen Model van het jaar in 2022 een hoop interessanter gaat worden als dit jaar als je zo ziet wat in de toekomst gaat uitkomen of in de pipeline zit  ;)

svvander

Hier ook! Ferme editie.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

trainspottingjr

ook hier zat hij in de brievenbus, ferme editie alweer
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

spock

Ik had graag in het artikel van de ESU Duetz 1 foto gezien van de lok zonder kap om de interne opbouw te zien.
Esu kan daar zeer creatief in zijn.

mvg spock

Johnnytrein

Geweldig ook hier is het nummer 220 in de brievenbus aangetroffen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Tothebeach

Voor geïnteresseerden in Nederland, gisteren zag ik een exemplaar bij de Bruna liggen. Ze zijn dus wel los verkrijgbaar, ondanks de eerdere lockdown.

Groet,
michel