Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

pb models

Gestart door Metpetergaathetbeter, 18 december 2021, 22:26:20 PM

ERVIN

#180
Ik hou niet van dummy's , gebruik toch gewoon twee gemotoriseerde locs , gaat prima hoor.  ;)
Zal ik eens een filmpje maken??

Metpetergaathetbeter

doe dat eens en start een nieuw draadje

ERVIN

@Mardig , ik dacht dat Rocky Rail de intensie ooit heeft gehad om de V250 Fyra uit te brengen , maar dat zal nu niet meer doorgaan vrees ik.  :-\

the_gold

Citaat van: mardig23 op 21 juli 2022, 20:02:18 PM
Maakt me weinig uit hoe het tot stand komt.
Voor een correcte sandwich ICRmh Benelux teken ik graag ;D

Alleen zou er toch eens iemand zo een dummy traxx moeten uitbrengen, net als een 18² trouwens.
Ik blijf dat een gat in de markt vinden...

Ook hoop ik nog steeds op een gek die de V250 Fyra uitbrengt :o

Akkoord. En liefst een nmbs traxx met ook het nmbs/ns logo onder het raam.

Dat van de fyra laat ik in het midden ;D

mardig23

Ik bedoel met een dummy toch echt meer een rijdende "wagonloc", en dus niet een vol metalen chassis, waar de moter of tandwielen uitgehaald zijn.

Gewoon relatief lichtgewicht chassis, met functiedecoderke en lichtjes, aan een schappelijke prijs (PRijs van een Bs bvb?)

Ok, je kan met twee aangedreven locs rijden, maar dat is met 7 ICR's bijvoorbeeld compleet overkill (net zoals in het echt trouwens en dus maar 1 traxx tractie geeft)
En de kans dat er iets misgaat is 2x zo groot, en die stammen zijn best kostbaar...

Ik heb ook loc's gekocht, zowel traxxen als 18² met het idee ze te strippen, maar ik kan er mij gewoon niet overzetten om daaraan te beginnen ::)

Die V250, ik ben er nochtans zeker van dat die zo zou uitverkocht zijn, en je kan ook de Italiaanse versies maken...
PB leest hier mee, wie weet?
Mvg Karl

PBModels