pb models

Gestart door Metpetergaathetbeter, 18 december 2021, 22:26:20 PM

Metpetergaathetbeter

er was toch niks verkeerd mee, enkel gaf hij mee dat daar leuke dingen van kwamen, laat ons hopen dat pb ook mooie dingen  ! Trouwens die andere(n) maken dan ook weer juweeltjes van produkten

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 19 december 2021, 20:11:27 PM
Trouwens die andere(n) maken dan ook weer juweeltjes van produkten

Niet vergeten dat de type 1 van Olaerts ook een creatie is die tot stand kwam door een samenwerking met Philotrain, dus de cirkel is rond mijgedacht... ;D

;)

Metpetergaathetbeter


adrievans

Ik snap nog steeds jullie gedachten niet.
Er komt een nieuwe fabrikant en jullie beginnen over samenwerkingsverbanden van anderen.
In plaats van juichen dat iemand het aandurft en afwachten wat er komt de lat hoog leggen en verwachtingen hooggespannen laten zijn.
Heb nu al medelijden met pb over de commentaren die komen gaan.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

SuSke

Adrie, wind je niet op man. Zoals altijd een cultureel verschil tussen Noord en Zuid in benadering van een onderwerp.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

adrievans

Citaat van: SuSke op 19 december 2021, 20:53:56 PM
Adrie, wind je niet op man. Zoals altijd een cultureel verschil tussen Noord en Zuid in benadering van een onderwerp.

suske,ik zit verre van opwinding,alleen is het een feit dat hier de laatste tijd overal tegen aan geschopt wordt door dezelfde personen.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Dirk

Awel ja, dat is blijkbaar de trend om te zagen en te zeuren, en niet alleen hier . Op het Nederlandse forum is ook zo'n draadje over een product van Digikeijs, er is een decoder die bij een gebruiker opgeblazen is door zijn eigen stomme schuld, een te hoge spanning erdoor of zo iets, en maar blijven mekkeren dat het niet vermeld staat in de handleiding. Het valt me op dat het gewoonlijk oudere mensen met blijkbaar veel te veel tijd en die door de huidige situatie hun frustraties niet meer op café kwijt kunnen en daarom maar de social media gebruiken om te mopperen. Gewoon geen aandacht aan besteden, dat moet je met vervelende kinderen ook doen, dat gaat het vanzelf over.
Het gaat er waarschijnlijk toe leiden dat het wordt zoals in de US, daar staat ook een stikker op de achteruitkijk spiegel waarop vermeld staat dat wat je in de spiegel ziet eigenlijk achter jou gebeurd. :-) Maar ja van intelligentie kun je Amerikanen niet beschuldigen. En als ik zo deze mopperdraadjes lees zie ik deze Amerikaanse trend ook hier geboren worden.

mvg

Dirk
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

dani

Citaat van: adrievans op 19 december 2021, 21:12:42 PM
alleen is het een feit dat hier de laatste tijd overal tegen aan geschopt wordt door dezelfde personen.
Dat is blijkbaar inderdaad het geval...    te betreuren maar het is wat het is.  Negeren !!!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Michael

Gewoon nog een paar dagen geduld, ga lekker knutselen of met je mooie modellen rijden, de tijd vliegt voorbij het is zo zaterdag.
Ik ben wel benieuwd met wat voor moois men gaat komen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

adrievans

Citaat van: dani op 20 december 2021, 09:55:03 AM
Citaat van: adrievans op 19 december 2021, 21:12:42 PM
alleen is het een feit dat hier de laatste tijd overal tegen aan geschopt wordt door dezelfde personen.
Dat is blijkbaar inderdaad het geval...    te betreuren maar het is wat het is.  Negeren !!!!

Dani,dat is een probleem want vaak staat tussen het gemekker een vraag waarmee je iemand zou kunnen helpen dus ga je het toch lezen
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Floris

ja en nou lees ik het gezaag over het gezaag over het gezaag ook weer, dus daar ff over zagen en nou komop jongens, ga eens wat knutselen ofzo.
PBmodels wordt pas interessant als ze zeggen wat ze gaan maken, dus pas over n paar dagen wordt dit draadje misschien interessant.

adrievans

Citaat van: Floris op 20 december 2021, 11:12:44 AM
ja en nou lees ik het gezaag over het gezaag over het gezaag ook weer, dus daar ff over zagen en nou komop jongens, ga eens wat knutselen ofzo.
PBmodels wordt pas interessant als ze zeggen wat ze gaan maken, dus pas over n paar dagen wordt dit draadje misschien interessant.

He he iemand die het snapt. 8)o
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Floris

ja wat doe jij hier dan nog in dit draadje?  :P

adrievans

Citaat van: Floris op 20 december 2021, 11:40:46 AM
ja wat doe jij hier dan nog in dit draadje?  :P

mekkeren,ging om het stukje afwachten wat ze maken
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Martin Welberg

Citaat van: Peter op 19 december 2021, 16:37:11 PM
Mooie Nederlandse bouwsets vind je natuurlijk ook al jaren bij oa. Philotrain

Hoe lang is het geleden dat Philip wat nieuws heeft uitgebracht?