Nieuw lid zoekt hulp

Gestart door 59erke, 17 december 2021, 15:24:56 PM

59erke

Onderstaand bericht kwam in mijn PM terecht, dus even geholpen dit openbaar te maken

Van: albert 1

Beste, ik ben Albert nu Albert1 omdat er al een Albert op de forum zit.

Ik heb een marklinbaan en ben opzoek naar iemand die graag aan een baan werkt maar die zelf geen plaats heeft, graag iemand die wat van elektronica kent en of ook iemand die wat van scenery kent. Ik heb al een redelijke mooie baan maar er is nog voldoende werk aan.

Ik had iemand die aan mijn baan hielp maar die is dit jaar met zijn vrouw verhuisd naar Oostenrijk en kan dus niet meer aan de baan helpen, als er iemand geïnteresseerd is mag je het laten weten, en geen nood alle materialen worden door mij betaald .

Alvast bedankt
Albert1
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Metpetergaathetbeter

#1
misschien moet Albert 1 eens kijken op 3rail forum, daar zijn er groepen van modelspoorders actief die geregeld samenkomen. Ik dacht ook dat zo'n Stamtafel of hoe noemen ze het daar ergens ib het Antwerpse dacht ik al eens gelezen te hebben geregeld samenkomt/kwam? Nu ben ik beginnen twijfelen maar ik dacht dat er toch een poging ondernomen was hier dat te lanceren hier

Misschien dat daar iemand interesse vertoont.

Wat niet wegneemt dat het iemand van hier ook mag zijn die geînteresseerd is, gewoon om  het even mee te geven !

Dirky


dani

Citaat van: Dirky op 17 december 2021, 15:31:12 PM
... en waar woont Albert1?

inderdaad...   DE  hamvraag, La question (Jan) Jambon
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

59erke

#4
BTW   Gelieve niet per PM te reageren op mijn naam maar te reageren in het topic, zodat de vraagsteller (Albert1) via deze weg contact kan opnemen
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Rangeerduivel

#5
Is het niet gemakkelijker voor hem om ineens te reageren in dit topic?
Ik vind het nogal raar, geen forumlid en toch kan hij een PM naar U doen... :-\
Verlegen moet hij niet zijn hoor, of is het dan toch Albert II uit Laken?  ;D ;D 8)

https://forum.modelspoormagazine.be/index.php?action=profile;u=9002

;)


59erke

Citaat van: Rangeerduivel op 17 december 2021, 17:58:28 PM
of is het dan toch Albert II uit Laken?  ;D ;D 8)
;)


Wie weet ... met Marklin als hofleverancier op het paleis.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

albert 1

halo, ik ben Albert1 en woon in het Gentse , dus niet in laken! en ik zoek iemand die graag aan een treinbaan werkt en wat van elektronica en scenery kent, ik heb een baan van 9m lengte plus nog eens 2,5m zeg maar een grote J baan, als er iemand zin heeft mag je het laten weten, o ja ik ben ondertussen wel lid, ik moest wachten op de goedkeuring en dat is ondertussen gebeurt, het is wel de eerste keer dat ik op zo'n platform zit dus is het nog wat zoeken hoe het werkt, alvast bedankt Mvg Albert1

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Geert

Welkom Albert,

Het Gentse is spijtig te ver voor mij.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter

Welkom Albert 1(is eigenlijk al de 3de  ;D ) hier op het forum
ik zond je een pm

Groeten Peter ;)

marctje

marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

raf

welkom alhier

gr raf die zelf al te veel werk heeft

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Snobby Crash


doomslu

Ik woon zelf ook in de buurt van Gent, maar ik sta ook voor een gigantische 'opdracht', na onze verhuis naar onze nieuwe woning, over exact één maand.
Er wacht me een oppervlak van 6 x 1,20 meter te vullen met een modelbaan.

Ik vermoed dat de meesten hier aan een eigen project bezig zijn, maar misschien vindt Albert hier wel een 'team-maat'?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *