Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

is er een radiostation dat GEEN kerstmuziek speelt?

Gestart door Havoc, 09 december 2021, 09:08:39 AM

Bundesbahnfreak

Citaat van: Havoc op 10 december 2021, 08:17:00 AM
Citaat van: Bundesbahnfreak op 09 december 2021, 22:07:35 PM
Allee Havoc, een goeie muzieksmaak  hebt ge wel.  Ik voel me trouwens  steeds ontspannen na enkele nummers van Judas Priest, Sabaton, Helloween, Mercyful Fate en nog wat van die groepen die die gemiddelde mens doet schrikken.  Maar andere andere kant moet ik zeggen, wees content dat ge de kerstliedjes nog hoort. Mijn gehoor is naar de vaantjes, 2 hooraparatten en als ik een zeldzame goede dag heb met niet te veel last van mijn tinitus ben ik mee en hoor ik wat er op de radio gespeeld wordt.
Ja, ik hoop dat het niet is van naar concerten van die mannen te gaan.

Nu ja, mijn goesting voor muziek loopt ver uiteen. Op het ogenblik is het het stevigere werk. Maar dat verandert wel eens.
Neen het is waarschijnlijk erfelijk, maar concerten en Graspop zijn nu voor mij verleden tijd.  Toch prachtige herineringen eraan

Grtn

Rudy

Havoc

Citaat van: Alberke op 10 december 2021, 15:13:13 PM
ge houdt geen kat, die kat houdt u, en die zit graag alleen.
Inderdaad, een kat heeft geen meester, die heeft bedienden. Hangt een beetje af van het beestje. Die doet wat ie goesting heeft en gaat eten waar het het lekkerste is.

Denk niet dat de onze snert zou gegeten hebben. Zelfs niet met worst er in. Bij de buurvrouw lustte hij wel zalm met garnalen.... en wij ons maar afvragen of hij ziek was want hij wou de Whiskas niet. En er waren zo nog exemplaren in de straat die meer dan een thuis hadden.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Floris

t gekke is dat dat eigenwijze beest de soep oplikte en de worst liet liggen...

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

adrievans

Citaat van: Floris op 11 december 2021, 01:57:25 AM
t gekke is dat dat eigenwijze beest de soep oplikte en de worst liet liggen...

Ach,de mijne was gek op knoflooksaus.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

adrievans

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 december 2021, 13:39:40 PM
Citaat van: Floris op 10 december 2021, 12:03:45 PM
erwtensoep leegvreten. 8)
je moet daar wel eerst wat water teevoegen hé ?

Neanderthaler,snert moet je met mes en vork eten (oftewel ze moet dik zijn)
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Bundesbahnfreak


Floris

Citaat van: Havoc op 11 december 2021, 10:19:48 AM
Een vegetarische kat?
Dat dan weer niet. stukkies frikandel waren bijvoorbeeld absoluut geen probleem, al komt dat samen met corned beef wel akelig dicht bij kattevoer. Ow en als echt utregse poes was ze ook erg gecharmeerd van vocking leverwors. Nouja goed tot zover dus de zever over perfect gebalanceerde huisdiervoeding, laat ze t zelf maar lekker uitzoeken...

Havoc

Citaat van: Floris op 11 december 2021, 15:13:53 PMOw en als echt utregse poes was ze ook erg gecharmeerd van vocking leverwors.
Als het ooit nog eens Eurospoor is ga ik eens op zoek naar die worst.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Floris

....of ontraxs, kun je naar de altijd vrolijke roestkraam komen kijken. Zit de poes in kwestie trouwens ook op:
IMGP3682 by Floris Dilz, on Flickr

Havoc

Ontrax ben ik eenmaal naar toe willen gaan. Zeker 500 meter aanschuiven in de gietende regen en nergens plek om je wagen kwijt te geraken. Ben maar gewoon terug naar huis gereden...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

je sleutel laten opzitten en bent hem meteen kwijt  ;D ;)

Rochevalien

Citaat van: Havoc op 11 december 2021, 15:54:34 PM
Ontrax ben ik eenmaal naar toe willen gaan. Zeker 500 meter aanschuiven in de gietende regen en nergens plek om je wagen kwijt te geraken. Ben maar gewoon terug naar huis gereden...

Tja als je in Utrecht denkt om gewoon en gratis voor de deur te kunnen parkeren...........
Je kan met de trein komen en dan het pendelstelletje tot aan het museum nemen of met de auto naar het Transferium of de parkeergarage ,dan de tram tot aan het station ,dan het pendelstelletje of de bus nemen en dan nog een stukje te voet .

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 december 2021, 16:20:39 PM
je sleutel laten opzitten en bent hem meteen kwijt  ;D ;)

Hangt er van af welke, ze willen in Holland ook niet alles hoor!  ;D

;)