Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

is er een radiostation dat GEEN kerstmuziek speelt?

Gestart door Havoc, 09 december 2021, 09:08:39 AM

Herwig

#60
Of je verbergt in je geparkeerde auto een CD-speler (of moderner spul), die onafgebroken luide kerstmuziek speelt, zullen  'ze'  je wagen wel laten staan.   Plus een koningsboa op het instrumentenbord, die de kerstschlagers gewend is, of is dit dierenmishandeling ?

Trouwens, op Radio1 (VRT) spelen ze zelden of nooit kerstmuzak, maar wel voortdurend voetbalgedoe.  'k Moet van beide niks hebben.

Havoc

Citaat van: Rochevalien op 11 december 2021, 18:01:38 PMTja als je in Utrecht denkt om gewoon en gratis voor de deur te kunnen parkeren...........
Ik kom al lang genoeg in Utrecht om dat te weten... Maar in de buurt van het museum is echt héél weinig parking. Zeker in het weekend. En de tram van het Transferium tot het station is ook niet gratis. Als ik er hier in België hoor klagen over de kost van het openbaar vervoer dan denk ik altijd "hebben jullie in het buitenland al eens het openbaar vervoer genomen?". Als ik echt naar Utrecht ga zet ik me direct op de parking van de jaarbeurs. Ok, 15 euro of zo voor een dag maar dat is een spotprijs als je de Nederlandse parkingkosten kent. Je kan daar gemakkelijk 60 euro voor een dag kwijt zijn. En met 2 het openbaar vervoer nemen? Reken op 15-20 euro heen-en-terug. En dan hier maar memmen over een kaartje dan nog geen 3 euro kost.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

janieburton

Ik ben niet zeker maar is het openbaar vervoer(trams en bussen) in de steden zoals Zurich, Geneve, Lausanne, enz ....niet spotgoedkoop daar in Zwitserland
 

Peter

Dat in Nederland het openbaar vervoer vrij duur is, ben ik volledig mee ens.
Zijn al een paar keer naar het Landal vakantiepark in Beekbergen geweest en om van daar even met de bus naar Apeldoorn te rijden (er zijn  verschillende maatschappijen voor bijna dezelfde lijn) doet je toch even slikken.
Met vriendelijke groeten
Peter

oebr

https://www.mixcloud.com/aqln-luxembourg/stirring-the-radio-shaun-tilley-80s-heaven-59-uk-pop-rendition/  een nieuwe editie van 80s Heaven - en...  kerstmuziekjesvrij!

Shaun Tilley is een radio-dj die al in de jaren tachtig eerst bij zeezender Caroline, en spoedig daarna op de beroemde radio Luxemburg vinnige radioshows maakte. Vandaag de dag is hij nog steeds heel actief bezig voor ondermeer de BBC. Elke zondag neemt hij je mee naar de 80s.

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Rochevalien

#65
Kosten parkeren :

https://www.parkeren-utrecht.nl/pr/transferium-pr-westraven

kosten openbaar vervoer :

https://9292.nl/reisadvies Je moet wel even Giffioenlaan en station Maliebaan invullen ,  systeem neemt dit niet mee met knippen en plakken . Ik kwam op  6euro voor beide dus 12 euro  in totaal . Dat is dus voor 24 uur parkeren . Prijs ticket is voor 4 personen.

Echt schandalig duur .

Metpetergaathetbeter

in die bussen speelt men daar eigenlijk Kerstmuziek in ?

Herwig


Alberke

En niemand die zich stoort aan de reclame? Op de regionale zenders is dat nu al vijf minuten om het halfuur! Dan liever kerstliedjes!
En je zou zweren dat ze maar 10 platen (of CD's of zo) hebben. Ik kan Karma Kameleon niet meer horen!
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Havoc

 Ja, ik stoor me ook aan de reclame. Zeker kerstreclame ;)

Welke zender luister jij naar dat je Karma Chameleon hoort? Heb ik al héél lang niet meer gehoord. Nu ja, het klopt wel dat ze maar weinig platen hebben. De meeste dingen hoor je bijna elke dag. Ben full-time  op CD's overgeschakeld. Straks eens een doos bovenhalen. Een kijken wat er in die dozen zit dat ik al jaren niet meer opgelegd heb.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SirGresley

Op TV zijn ook radiozenders of gewone posten met muziek.
TV Vlaanderen: 5x verschillende MTV, Mezzo, Stingray Classic, Stingray iConcerts, Stingray C Music, 192TV, Retro music, TV oranje, Schlager TV,.....
Ik denk dat andere providers ook wel zulke zenders hebben.
Of.... DAB+
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama