Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Mobil station

Gestart door duracell-batterie, 05 december 2021, 18:38:25 PM

Rangeerduivel

Je kan hem ook mailen en het gevraagde laten opsturen, zelfs betalen met PayPal

;)

duracell-batterie

Jip Overmere donk is de dichtste denk ik, heb eens op site gekeken en staat daar een grijze op moderner of de mijne maar niet goed denk ik! Wil nu een goeie infrastructuur dat ik vele jaren verder kan. Welke lampjes raden jullie mij aan om huisjes te verlichten kan die dan eventueel mee bestellen zodat die fietslampen weg kunnen? Denk te bestellen bij modelspoorgigant! Alvast bedankt

Gerolf

Warmwitte Leds ipv gloeilampjes - gaan veel langer mee  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

duracell-batterie

Stand van zaken....mijn adres heb ik verzet naar nr 74 dat adres lukt met databank en mijn dhg 500 art.33788 loopt perfect....
maar zet mijn artnr 36745 van de serie 96 op het spoor
en die begint te ronken het lampje brand en zou beginnen roken en verbranden!!!! rarara staat niet eens geselecteerd!

duracell-batterie

Dag Treinliefhebbers
Na veel sukkelen met mijn oude mobile station heb ik jullie raad opgevolgd en mij de ms2 aangeschaft. Nu gaat alles van zelf alleen nog hier en daar een adres veranderen en alles gaat prima. Heb een toestel gevonden in occasie aan deftige prijs en ben er heel tevreden van. Bedankt iedereen voor de goede raad en veel spoors toe gewenst!!

duracell-batterie

#20
Dank voor de goede raad en heb mij ondertussen een MS2 in occasie kunnen aanschaffen. Dit werkt picobello en de invoer verloopt bijna perfect! De ene keer via databank en een andere loc met herkennen maar mijn serie 23 dubbele tractie(37233) doet het op geen enkele wijze!! Rara wie weet de oplossing? Hij komt wel op het scherm maar is niet bestuurbaar. Alvast bedankt

Metpetergaathetbeter

kan je niet gewoon de nr.s van je loc invoeren werkt gemakkelijker, ik dacht dat sommigen de beide loc's hetzelfde nr gaven om dubbele tractie te rijden

Rangeerduivel

Citaat van: duracell-batterie op 17 december 2021, 14:11:53 PM
Dank voor de goede raad en heb mij ondertussen een MS2 in occasie kunnen aanschaffen. Dit werkt picobello en de invoer verloopt bijna perfect! De ene keer via databank en een andere loc met herkennen maar mijn serie 23 dubbele tractie(37623) doet het op geen enkele wijze!! Rara wie weet de oplossing? Hij komt wel op het scherm maar is niet bestuurbaar. Alvast bedankt

Ben je wel zeker dat het een digitale is (maw, zit er wel een decoder in...?)

;)

duracell-batterie

Sorry dat ik niet alles lees maar na 15 locs in te voeren denk je dat je het kan maar toch duikt er een probleem op en dan al die lectuur door nemen pfff al die technische uitleg soms!!! Ik ben meer een doener dan een lezer!