Modelspoor, praktijk > Algemene praktijkvragen

MTB wisselmotoren

<< < (5/5)

filosoofke:

--- Citaat van: Klaas Zondervan op 14 april 2022, 09:56:35 am ---Ik denk dat de pulsduur van de Ecos te kort staat. Die uitgangen kun je op continu zetten want de MP5 schakelt zichzelf af als de eindstand is bereikt.

--- Einde van citaat ---

In de EcoS centrale kan ik enkel de pulsduur aanpassen tussen 33ms en 2500ms ? Wat ik ook selecteer, effect blijft hetzelfde.

filosoofke:

--- Citaat van: ramdani op 14 april 2022, 16:22:32 pm ---in de Switchpilot kan je de pulsduur ook aanpassen, moest de aanpassing van Klaas niet helpen;

mvg,
Michel

--- Einde van citaat ---

ik lees in de switchpilot handleiding dat je transistor outputs kan zetten op 'continuous', 'pulsed power' of 'alternating blinking'. Alleen staat er niet bij waar je dat dan precies moet doen. Ik zie wel hetvolgende in de ondersteunende cv's maar hier wordt dan weer continuous niet vermeld. Continuous = variable ?

Describes the properties of decoder output 1. 0 - 64 8

Variable                 |  k83-compatible: output is active as long as the button at the control panel is pressed.          |  0   
Pulse mode PECO   |  pulse mode for PECO-turnout drives. Reduces the sensitivity of the overload protection         |  1
Pulse mode            |  Duration of „On“-status: multiple of 65 msec.                                                                    |  2 - 31
Alternating             | Out A and Out B are alternately active blinker. Duration of „On“-status: multiple of 130 msec.| 32 - 63
Bi-stable                | k84-compatable: either Out A or Out B is active, variable.                                                    |  64

Alberke:
Pulse mode            |  Duration of „On“-status: multiple of 65 msec.                                                                    |  2 - 31

de tijd is een veelvoud van 65 ms

filosoofke:

--- Citaat van: Alberke op 14 april 2022, 20:38:14 pm ---Pulse mode            |  Duration of „On“-status: multiple of 65 msec.                                                                    |  2 - 31

de tijd is een veelvoud van 65 ms

--- Einde van citaat ---

dat deed het.
Default stond de value blijkbaar op 8. Heb dit nu op 25 gezet.

dank allen. Weer wat bijgeleerd.

Klaas Zondervan:
In de mode K84 blijft een uitgang aan staan, totdat je de andere kiest.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie