Märkln Delta control / booster modules

Gestart door dani, 29 november 2021, 10:41:28 AM

dani

Aangezien ik ga omschakelen van de Märklin Deta modules als baan-boosters naar 2 nieuwe ESU  EcosBoost modules, komen deze oude dus beschikbaar.
Je kan deze nog steeds gebruiken als originele Delta control unit met een regelbare AC transfo , maar kunnen ook als  "el cheapo" booster voor je baan dienen.

Technische gegevens :   Delta 6604 module
- Elk van deze modules kan 1,9 A  stroom aan de baan leveren en pikt zijn signaal op van een bestaand stuk spoor op je bestaande centrale.
- Deze kunnen zowel MM als DCC signalen doorgeven  (in tegenstelling tot wat je zou denken)
- De blauwe (ouderen) en witte (recentere) zijn 100% compatibel met elkaar


Bij elk van de modules hoort uiteraard een bijpassende transfo.  Hiervan zijn er ook wel enkele die beschikbaar komen.
Tevens heb ik nog de eerder zeldzame  externe handregelaar voor Delta module (6605 Delta Pilot) die ook van de hand mag.

Huidige voorraad :
-  Delta modules                :   7 stuks
-  Transfo's  (de blauwe)     :   5 stuks
-  handregelaar    Pilot        :   1 stuk



Heb je interesse, laat het me dan weten via een PM  of per mail  naar  homer<punt>simpson<at>telenet<punt>be en vermeld   "Delta modules" in de titel.
Over prijzen en levering of afhalen kan gepraat worden, naargelang de gewenste hoeveelheden en afstand.


Richtprijzen on line zijn :
- delta box   6604       :  10 - 25 €
- handregelaar  6605   :  20 - 30 €
- transfo  30 VA           :  15 - 30 €

Ik hoef geen hoofdprijzen maar belachelijke biedingen zal ik ook niet beantwoorden.
Laat weten wat je interesse heeft, doe me een redelijk bod  en we komen er wel aan uit...


Dani



PS/  Zij die graag een discussie voeren over de richtprijzen :  Dit is wat ik op eBAY en bij handelaars vind.  NIET wat ik zelf heb geschat.
Dus graag de discussie met hen voeren, niet hier aub.



De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.