Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Een dode kat

Gestart door gardevil, 17 november 2021, 20:14:42 PM

gardevil

Een vrouw, zwanger van een drieling, staat in de bank voor het loket. Plots stormen drie gewapende mannen de bank binnen en schieten wild in het rond. De vrouw wordt door drie kogels geraakt in de buik. In allerijl brengen ze haar naar het hospitaal waar ze direct geopereerd wordt. Terug bij bewustzijn vraagt ze de dokter hoe het is met haar 3 kindjes.De dokter zegt dat alles ok is.Ze hebben wel elk een kogel in hun lichaam maar die zullen ze later langs de natuurlijke weg wel kwijt geraken. En inderdaad de drieling wordt gezond geboren, twee meisjes en een jongen... Twaalf jaar later komt de eerste dochter hysterisch bij haar moeder gekropen, zegt dat ze geplast heeft en dat er een kogel in het toilet ligt. Waarop de moeder haar het ganse verhaal vertelt. Een paar weken later komt de tweede dochter al even erg over haar toeren bij moeder, waarop ze hetzelfde verhaal tegen haar moeder vertelt. Ze is in paniek, maar haar moeder doet de hele situatie opnieuw uit de doeken, waarna ze gerustgesteld is. Een jaar later Komt Stafke de zoon opgewonden en in paniek bij moeder gelopenwaarop moeder zegt: "ik weet wat er gebeurd is Stafke , je ging plassen en er lag een kogel in het toilet". Waarop Stafke antwoordt: "Nee mama, veel erger !" "IK WAS AAN HET MASTURBEREN EN IK HEB DE KAT DOODGESCHOTEN !!
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Rangeerduivel

Dat is tenminste nog eens e goeike! ;D

;)