Carolo Metal

Gestart door Val-Rikard, 14 november 2021, 08:48:22 AM

Dirkh

Die asfaltweg vind ik prachtig, gemaakt van pluimkarton ?

Jappy

Wat een prachtbaan is het geworden, die achtergrond past er zo goed bij.
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

guy holbrecht

Grandioos, wat een beeld!

Val-Rikard

Citaat van: Dirkh op 25 december 2021, 13:15:22 PM
Die asfaltweg vind ik prachtig, gemaakt van pluimkarton ?

Ja, het oude vertrouwde pluimkarton.  :)

Val-Rikard

Carolo metal is af (als het ooit af is...)



De achtergrond werd ingebouwd, op punten en komma's na is het baantje af. Nu nog het schaduwstation.
Carolo metal zal voor het eerst te zien zijn op de grote modelspoor expo in oktober dit jaar.
Nu is het tijd op in mijn pen te kruipen voor een nieuwe artikel reeks over de bouw van het baantje.


marimon

Zoveel sfeer brengen op een relatieve kleine oppervlakte, bewonderenswaardig, subliem, topper....
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

mark7758

Erg mooi om te zien. Weer een voorbeeld van perfecte modelbouw.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Pierre

Wat een prachtig baantje ... grandioos gedaan. ;)
Groet Pierre.


Metpetergaathetbeter

toch iets speciaal mensen die leestekens plaatsen  8) ;)

Gerolf

Ik kijk alvast uit naar de artikels, maar vooral naar de première in oktober  :P  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Val-Rikard


Steam.N

Schitterend, Rik !!!
Mooie constructies en volop sfeer !!!
Hopelijk zie ik het ooit in het echt :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

Dan ga je moeten buiten komen en naar een tentoonstelling gaan Jean.
Als alles goed gaat, heb je in oktober 2x de kans. de eerste keer in première, de tweede gewoon omdat het zo mooi is  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Knap gedaan Rik, benieuwd om het in het echt te aanschouwen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Val-Rikard

Ik ben gestart met het schrijven van een artikel reeks voor Modelspoor magazine over het bouwproces van de mini spoorweg Carolo metal. Daar zal alles in detail beschreven worden hoe ik één en ander bouwde. Als alles goed gaat zal het eerste deel zal in het april nummer verschijnen. 😉