Carolo Metal

Gestart door Val-Rikard, 14 november 2021, 08:48:22 AM


Val-Rikard


Peter

Prachtig gedaan. Je zou zweren dat het echt is
Met vriendelijke groeten
Peter

Floris


mahtoska1

Zeer mooi en zo herkenbaar.

Pierre

Groet Pierre.


Metpetergaathetbeter

De Carolo's zijn zeker heel instemmend aan het knikken  ;D ;)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Stedahult

Volgens mij is Rik expres op een druilerige dag
wat kiekjes gaan nemen...  8)
Mvh. Steef

SuSke

#54
Die achtergrond maakt de sfeer helemaal af, lekker desolaat.

Weer een stukje top-modelbouw Rik.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Val-Rikard

Citaat van: doomslu op 24 december 2021, 17:14:03 PM
Citaat van: Val-Rikard op 24 december 2021, 14:05:05 PM

Prachtige achtergrond ook. Zelf gemaakt?

De achtergrond is een foto compilatie van een foto die ik nam in Charleroi en een foto van mijn baantje. Een week geleden ging ik ter plaatse op foto safari om passende achtergronden te nemen voor mijn baantje. Ik wachtte het gewenste weer type af, bepaalde de geschikte locaties en nam een halve dag verlof voor dit doel. De voorbereidingen werden genomen aan de hand van Google Street view.
Een aantal afbeeldingen werden geselecteerd voor een compositie, de ene al beter dan de ander. Uiteindelijk koos ik deze achtergrond en maakte een soort preview om een beter idee te krijgen hoe het er zou gaan uitzien. De compilatie kan ik op die wijze beoordelen op computer maar nog niet in het echt. De volgende stap is de gekozen afbeelding te laten afprinten en in te bouwen.
Het weertype die ik koos bezit een aantal eigenschappen die in het voordeel werken bij het maken van een achtergrond voor mijn baantje, nevel, geen wolken en typisch Belgisch...
   

Geert

Het geheel is prachtig,

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Gerolf

WOW ... sprakeloos ...  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Herwig


    Sambre           sombre              slechts één lettertje verschil

    Maar top-klasse modelbouw, dat wel .

Floris

Ja die achtergrond is echt fijn. Ben zelf ook wat plannen aan t maken voor een achtergrond, collega mag de boel dan in elkaar rotzooien met photoshop, ben van plan m te laten drukken op fotobehang, redelijk betaalbaar en ook nog redelijk stevig