Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

kannibalisme ...

Gestart door SuSke, 12 november 2021, 12:02:00 PM

SuSke

Bij Audi-Brussel stelt men 5 kannibalen te werk als productiearbeider.
Op hun eerste werkdag moeten ze bij de personeelsdirecteur komen en die zegt:
'Je mag hier komen werken en geld verdienen, maar geen medewerkers opeten hé!
Enkel en alleen eten uit de kantine.'
De kannibalen beloven niemand lastig te vallen.

4 weken later komt de personeelsdirecteur bij hen en zegt:
' Jullie hebben heel goed gewerkt, maar wij missen een kuisvrouw.
Weten jullie daar soms meer van?'
'Neen!': zeggen ze allemaal en zweren dat ze er niets mee te maken hebben.

Wanneer de baas weg is, vraagt het stamhoofd:
'Wie is hier dat kieken die de kuisvrouw opgegeten heeft?'.
Een van hen steekt zijn vinger op en zegt met een heel fijn stemmetje: 'Ik, chef!'.

Het stamhoofd :'Stom kieken, sinds 4 weken eten wij niets anders dan managers, ingenieurs en meestergasten omdat die door niemand gemist worden en gij moet natuurlijk iemand opeten die werkt!!!'.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

krispy

Nice verhaaltje , kan bij veel firmas toegepast worden 🤣😎
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Havoc

Kunnen ze die mannen niet in het parlement tewerkstellen? Daar gaan we er geen enkele van missen!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

Eén van de redenen waarom ik in 1999 bij VW weggegaan ben...  Het werd daar te gevaarlijk voor mij.
Zo oud is dat mopje al, want de dag van vandaag zijn er geen kannibalen meer, de 3 laatste hebben we gisteren opgegeten.


Een ander verhaal kannibaal is dat van vader en zoon die aan het wandelen zijn ind e Brousse en een lieflijk stemmetje horen zingen.
Ze kijken door de bosjes en zien ene beeldschoon meisje dat zich naakt aan het wassen is in een vijvertje en daarbij een liedje zingt.
De kleine (11 jaar ) :   "Hee pa, kom, we nemen die mee naar huyis en we fretten ze op !!"
De vader (41 jaar)  :    Neen jongen, dat gaat niet gebeuren !  We nemen ze wel mee naar huis, maar we fretten je moeder op !!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Klaas Zondervan

Ik ken een variant die gaat over een leeuw die rondzwerft over het ministerie van Binnenlandse Zaken. Die leeuw eet elke dag een ambtenaar op. Niemand heeft ooit die leeuw gezien en de opgepeuzelde ambtenaren worden ook niet gemist. Tot de leeuw op een dag een grote fout maakt, hij eet de koffiedame op.

Ronald

Ja, die fout is catastrofaal! ;D ;)

Havoc

Toch wel een oude mop want koffiedames zijn al lang uitgestorven.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter