Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Lilliput type 91

Gestart door Peter, 25 oktober 2021, 13:58:12 PM

Peter

Voor geïnteresseerden
het lilput model van de  Belgische type 91 tijdperk II staat bij modellbahnshop Lippe momenteel voor een belachelijk lage prijs in aanbieding.'


Met vriendelijke groeten
Peter

Herwig

#1
Ja maar, hoe zit dat dan  ?   >

https://www.modellbahnshop-lippe.com/Stoomlocomotief/Tenderlocomotief/Liliput-L131351/nl/modell_219272.html     >  netto 159,-€ voor DC

- - - - -

Re:Ombouw Type 91 Liliput        door  Raf  (nieuw) aangeschaft bij Modellbahnunion     >
« Reactie #9 Gepost op: 18 november 2020, 17:55:08 pm »              >
". . .  Er zit inderdaad een   EsuV4  in die ik dus ook als MFX op de club kan gebruiken en bij mij hier thuis op DCC . Of het normaal de 334 euro waard is . . . 
maar de    94,-€    die 'k ervoor heb moeten betalen . . .  zeker zijn geld waard . . ."

Boemeltrein

Ik heb hem 4 jaar geldeden bij Lippe gekocht voor 199,00 € ook toen in aanbieding   ::)

gekendevent

vorig jaar de AC versie gekocht voor 110 E .Weet niet meer waar en er zit een esu V4 DCC in.
oud gekende telefoon

Rangeerduivel

Citaat van: Peter op 25 oktober 2021, 13:58:12 PM
voor een belachelijk lage prijs in aanbieding.'

Zo "belachelijk laag is die 159€ nu ook weer niet, een paar maanden geleden gingen de AC modellen (gemakkelijk om te bouwen naar DC) de deur uit voor minder dan 100€ (wegens overstock, waar ze bij Liliput blijkbaar regelmatig mee te maken hebben, zie maar naar hun AR600...)

;)

Herwig

#5
     Die (wel heel mooie) Liliput AR600 heb 'k ooit in de Brabanthal/Leuven aangeschaft met een fikse korting.
     Alleen, deze korting werd later nog flink fikser      ::) 

     'k Herinnerde me dat het Liliput-stoomlocje type 91 idd beneden de 100,-€ verkrijgbaar was, een poos geleden .
      ( 3-rail en/of 2-rail ? )