Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 34

Gestart door tonycabus, 11 januari 2005, 16:53:27 PM

tonycabus

Uw op- en aanmerkingen over dit nummer graag als reactie op dit bericht...
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

BD1701

ik heb het nummer nog niet ontvangen, dus voorlopig kan ik er nog nieks over zeggen. Ik zit vol spanning af te wachten. Wanneer is het opgestuurd?
 

tonycabus

Een dezer dagen, Bj?rn.... Vandaar dat ik uit voorzorg er al een hoekje heb voor voorbereid.

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Peter

Nieuwe nummer net ontvangen en eens even doorgekeken. Proficiat !!!
Het ziet er zeer goed uit en blijft in de vertrouwde layout.
Het enige waar ik waar ik voorlopig nog wat terughoudend over ben is de nieuwe manier van inbinden. Ik vrees namelijk dat op deze manier de bladzijden mischien sneller loskomen. Indien echter hezelfde procede gebruikt werd als bij de Duitse Miba, moet ik mij hierover geen zorgen maken.
Peter [:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

ziet er effectief zeer goed uit. een van het eerste wat me opviel was deze 652 van een andere topic. we hebben weer wat leesvoer.[:)]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Jurgen

Mooi nummer idd.
Of de manier van inbinden goed of slecht is, zal de tijd moeten uitwijzen.
Afin, kben weer even zoet. [:D][;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

tonycabus

Hoe vinden jullie dat artikel over het "taggen" van rollend materieel?

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

guy holbrecht

Tja Tony, verklaar je nader. 'Taggen' is mij onbekend en ik heb mijn exemplaar van MSM 34 nog niet ontvangen. De post nietwaar!

bartie

Zoals steeds een zeer mooi nummer.
Mijn persoonlijke toppers:
*de prachtige baan-reportage over Kapelleke-in-den-Bos
*de Loctest class 66
*de reportage van Erwin over het vervuilen
*en het inbouwen van een decoder in een stoomlocomotief.
Over de graffiti's:
zeer leuk,maar ik stel me wel de vraag wie al die moeite gaat doen, als je van Bush graffiti kan kopen op afwrijfdecals voor niet zo veel geld.[:I]

Groetjes Bart.

janjozef

Het aanbrengen van graffiti's ziet er niet echt moeilijk uit maar wel tijdrovend toch straffe kerels die het alemaal uitdokteren, staan iets verder in modelbouw als ik [;)] nu moet ik wel zeggen dat dat verweren voor mij ook een interessante reeks is de auhagen bouwdoos is niet voor mij alhoewel een schoon gebouw en van elektronica ken ik niets
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Thommy

proper boekje.  lijkt me echt wel netjes ingebonden zo.  zal enkel meer opvallen zo dat je het al gelezen hebt na een tijd denk ik. nuja, is wel stevig (meeste tijdschriften zijn zo evenals strips enz.)

BTw, prachtige inhoud. Als het zo kan gehouden worden, dan mogen ze er zelfs een weekblad van maken [:D]

Greetz

Thommy
Greetz

Thommy

BD1701

Ik heb het nummer rap al even doorgenomen, en het ziet er inderdaad goed uit. Jammer dat ik er niets in terug vindt van de nieuwe reeks I4-rijtuigen (die al uit zijn). Ik had misschien ook al een artikel verwacht over het beladen van wagons, waar ze op het forum al van spraken dat er een reeks ging komen in MSM. Maja misschien loop ik al weer te rap voor op de zaken he, en moet ik misschien gewoon een maandje wachten tot MSM 35 er is. In ieder geval, doe zo voort zou ik zeggen.
 

rgp

Dag,

Zeer goed nummer.  Een aanmerking die ook voor veel andere tijdschriften geldt: als men een baan presenteert, kan er dan ook een plan met aanduiding van de fotostandplaatsen bij.

Roland

karthuizer

Wanneer ligt het nieuwe nummer in de winkel? Ben vanmiddag naar de standaard boekhandel in Oostende geweest, en daar was het nog niet binnen.

..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..

bartie

In modelspooragenda staat dat het salon van modelbouw en maquettes (MOMA) doorgaat van 1 tot 31 maart. Het zou natuurlijk wel leuk zijn maar ik vrees dat hier een drukfout gebeurt is.
De juiste datum moet zijn van 10 maart tot 13 maart.
Ben drie jaar geleden naar de MOMA-beurs geweest en het was echt de moeite. Mooie banen met het Faller-car systeem, bewegende Preiser-figuurtjes,...
Het is ook leuk om eens de andere takken van de modelbouw te bewonderen met demonstraties van helicopters,auto's en boten.
Ik heb de (juiste) datum alvast genoteerd in mijn agenda.

Groetjes Bart.