Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Graffiti

Gestart door Havoc, 08 oktober 2021, 12:58:41 PM


Bundesbahnfreak

#61
Citaat van: Rangeerduivel op 20 oktober 2021, 20:05:19 PM
Citaat van: Bundesbahnfreak op 20 oktober 2021, 19:54:33 PM
Dat ze grotver... hunne eigen auto of huis volkladderen, de onozelaars

Die typekes hebben meestal geen auto, enkel lang haar, ne parkajas en ne vélo! ::)

;)

Eigenlijk grappig. In de jaren tachtig had ik lang haar, ne parka en ne velo. Maar mijn zakgeld ging naar treintjes en lp's van metalgroepen.  ;D

Rangeerduivel

Ik heb jouw quote wat verplaatst, kwam nogal raar over... ;D

;)

Bundesbahnfreak

Bedankt, ik had effe zitten knoeien  ;)

Havoc

Citaat van: rgp op 20 oktober 2021, 13:39:31 PM2. De vertragingen dalen, maar je moet het willen zien. In nederland legt men gewoon het hele net stil.  Een derde van de vertragingen zijn te wijten aan derden (mensen op het spoor, bomen die niet mogen gesnoeid worden van GROEN, die omvallen ,......). Wat de dienstregeling betreft: de dienstregeling die de nmbs onafhankelijk zou opstellen, zou werken. Maar als de regering eisen oplegt, onder druk van de politiek, die niet haalbaar zijn, dan heb je problemen.

Net in het nieuws vandaag: de NMBS breekt weer eens alle records van vertragingen: https://www.hln.be/binnenland/stiptheid-treinen-op-laagste-niveau-in-twee-jaar~aff23e2a/

Maar onze grote verdedigers van de NMBS gaan hier weer in alle tonen verkondigen dat dit zeker niet de fout is van de NMBS. Oh neen, alles loopt daar gelijk een trein ;)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Bundesbahnfreak

Ik heb lang getwijfeld of ik nog de moeite zou doen om te reageren want het is toch hopeloos, bij deze de laatste maal dan. 
Vaarwel forum.

Ik heb toch nog geen baan aangezien ik de zolder aan het afwerken ben, en kan hierdoor toch niets laten zien, dit zal ik dan later wel doen aan mensen die ik graag heb.
Vaarwel forum

Aangezien respect voor iemands beroep toch niet kan
Vaarwel forum

En voor diegenen die hun dagelijks plezier erin bestaat om op vanalles te liggen zagen en steeds hun groot gelijk te moeten krijgen ook saluukes en nog veel plezier met de azijn


rgp

Rudy,

Boenk erop, want de grootste criticasters hebben zelf nog niets gerealiseerd.

Ik geef je gelijk

Roland

doomslu

Rudy, ik respecteer jouw mening en beslissing, maar vind je niet dat je 99% van de forumleden vals beschuldigd?  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

rgp

Luc,

Ik vind het laag bij de grond dat men een link plaatst en dan gewoon zegt dat het de NMBS zijn fout is.
Er staat in het bewust artikel dat:
Een deel te wijten is aan buitenlandse netten
Een deel te wijten is aan personenongevallen
Een deel te wijten is aan personen naast het spoor.

Volledig zijn is duidelijk niets voor "Havoc". Mss kan hij zijn grote professionele successen eens tonen.

Roland

Bundesbahnfreak

Dag Ronald,

Blij je nog eens te horen :)
Je vergeet nog enkele zaken;
Agressie tegen treinpersoneel
Dieren langs en op het spoor, onlangs nog een koe op wandel
Voorwerpen in het spoor, zoals eens een trampoline in de bovenleiding na een storm.
Zelfmoordkandidaten of nog erger
En dan vergeet ik er wel nog wat.
Tuurlijk  ook technische storingen en menselijke fouten.

Dit allemaal de schuld van de spoorwegmedewerkers ?

Dag Luc,

Even een bedenking over mijn bijdragen op dit forum.
Door werken en tegenslagen  op de zolder zal een baan voor  volgend jaar zijn. Dus geen bijdragen over modelbouw mogelijk.
Wat kennis  betreft, ik weet wel wat over de DB in tp4 maar dit interseert maar een minderheid
Wat Belgisch betreft, tja zie dit draadje he.
Wat is dan mijn meerwaarde om iets te posten?

Ik lees er wel graag in en bewonder veel mensen hun skills om er iets prachtig van te maken.

Je hebt gelijk van die 99%, men moet niet iedereen over dezelfde kam scheren, maar leg dat ook maar eens aan Havoc uit. Ik krijg een beleefde opmerking, maar hij mag wel verscheidene malen mensen kleineren, mensen die hij niet kent en weet waar ze mee bezig zijn.

Een tip voor Havoc,  op de website van de genoemde krant kunt ge ook op fora schrijven, misschien kan je je daar eens laten gaan. Er zitten er nog zo enkele tussen van dat caliber.


factageklerk

Citaat van: Bundesbahnfreak op 10 november 2021, 19:49:42 PM
Dag Ronald,

Blij je nog eens te horen :)
Je vergeet nog enkele zaken;
Agressie tegen treinpersoneel
Dieren langs en op het spoor, onlangs nog een koe op wandel
Voorwerpen in het spoor, zoals eens een trampoline in de bovenleiding na een storm.
Zelfmoordkandidaten of nog erger
En dan vergeet ik er wel nog wat.
Tuurlijk  ook technische storingen en menselijke fouten.

Dit allemaal de schuld van de spoorwegmedewerkers ?

.
Rudi , je hebt PB
 

Boemeltrein

Inderdaad niet op de pianist schieten, vaak is menig probleem -buiten die veroorzaakt zijn door pech en derden- soms ook te wijten aan de personen in ornogram boven jouw, die ervaring kan menig werknemer delen.
In Zwitserland -het land van de stipte trein als een Zwitserse klok toch- is er 3 dagen geen spoorverkeer tussen Lausanne en Geneve omwille van een verzakking veroorzaakt door een aannemer die onder de spoorbedding en waterleiding moest trekken, op die lijnen pendelen dagelijks 30.000 mensen en de bussen van het openbaar vervoer kunnen dit niet opvangen en verder dezelfde problemen als in België: spoorlopers, losgeslagen Milka-koeien of waterinsijpeling in de Lötschberg-tunnel zoals enige tijd geleden waarbij de tunnel dagenlang gesloten was...en geen trein dus.

Herwig

#72
 
    "Graffiti"  ?
    of toch maar Babbelhoek ?                ;)    ::)

    Trouwens,
    Er is niks zo typisch Frans als roepen dat iets typisch Frans is.
    Er is niets zo typisch Nederlands als roepen dat iets typisch Nederlands is.
    Er is niks zo typisch Belgisch als roepen dat iets typisch Belgisch is.
    Er is . . .                                          ;)      ::)