Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Nieuwste aanwinst

Gestart door Peter, 26 september 2021, 14:15:09 PM

Peter

Je bent Antwerpenaar of niet  ;) ;) ;)
Mijn nieuwste aanwinst: Rietze uitvoering: Politie kombi van Antwerpen in de nieuwe kleuren.

DSCN5276[1] by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Paulogic

Amai, nieuwe kleurstelling is sneller in model te zien dan in het echt.
Deze kleurstelling nog niet gezien en ik kom af en toe wel eens in A for the job, zoals dat heet.

Nu nog in die lichtbalk echte flikkerlichtjes he Peter... vooruit met de soldeerbout.
mvg,
Paul(ogic)

Herwig

#2
 
  In de buurt van de Noorderlaan (Antw..) kom je deze nieuwerwetse, bonte zwaailichtwagens toch wel tegen, ook in Duitse of Tsjechische sedan-uitvoering,
  maar daar zit natuurlijk ergens 'n groot nest,  ...
( hebben ondertussen geen echte oranje of blauwe zwaailamp meer, weliswaar )
   

stoomlokje

Ik heb ze al wel gezien op de baan, maar wat een kakafonie aan kleuren, mooi is iets anders. :(
Blijkbaar hadden ze daar in Antwerpen teveel potten verf met overschotjes staan. ;D

Peter

Komen niet enkel op Antwerpen Noord
Zie ze regelmatig ook hier in Hoboken en Antwerpen Kiel rondrijden
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Komt ook geen pot verf meer aan te pas Saskia, die karren zijn allemaal gewoon bestickerd.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

755philippe

De Sus heeft gelijk. Ik reed gisteren na de beurs van ATA terug naar huis achter zo'n politiekombi en het viel me op bij het rode licht de kombi met stickers is voorzien en zonder 'blazen'. Mooi is eigen smaak maar ik koop hem niet.
Mvg


755philippe

Herwig

#7
 
   Hoezo    "....zonder blazen...."  ?

   Aub, wie of wat, en waarom,  moest niet blazen ?     ;) ???

   Ik heb persoonlijk op de Luchtbal, aan de PolitieSchool, ooit eens moeten blazen om 8.45u, als 'k onze zoon naar school bracht.  ;) 
   Kreeg een rolletje muntjes voor goed gedrag ....

Metpetergaathetbeter

netjes strak geplakt dat er geen lucht tss de sticker en het koetswerk zaten... Philippe er zitten er hier ook die in het onderwijs zitte,n/zaten....Wellicht dacht Herwig met/zonder blazen aan Antwerpenaren !  8) ;)

Herwig

 

    :D     ;)               of       van toeten of blazen weten     
     
    Vind persoonlijk de combinatie (op de politievoertuigen) van die schuine strepen vooraan met de vierkanten meer naar achteren, te veel van het goede.