Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Kis - overzicht

Gestart door n/a, 05 november 2006, 19:45:25 PM

n/a

Hallo aan iedereen...

Ik heb zowat zitten lezen over kis(s) en het interesseert mij enorm. Sinds enkele maanden koop ik ook steeds MSM. Spijtig genoeg misik dus een aantal KIS reportages.
Hierbij mijn vraag of iemand een overzicht kan geven over welke KIS reportages in welke nummers verschenen zijn. Kwestie van te kunnen nabestellen.

Gerolf

Die startte in MSM 35 met wat theorie en de planning van de reeks.
Een zelfbouwvoeding kwam aan bod in MSM 36
De wisselsturing werd beschreven in MSM 37 en 38, de uitbreiding/matrixsturing in MSM 43 en 44
Ook in het laatste nummer (53) stond een artikel.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

n/a

Bedankt Gerolf,
mijn nabestelling is reeds gebeurd... [:D]

h.w.frank

citaat:
Geplaatst door Koen101

Hallo aan iedereen...

Ik heb zowat zitten lezen over kis(s) en het interesseert mij enorm. Sinds enkele maanden koop ik ook steeds MSM. Spijtig genoeg misik dus een aantal KIS reportages.
Hierbij mijn vraag of iemand een overzicht kan geven over welke KIS reportages in welke nummers verschenen zijn. Kwestie van te kunnen nabestellen.


h.w.frank

citaat:
Geplaatst door Koen101

Hallo aan iedereen...

Ik heb zowat zitten lezen over kis(s) en het interesseert mij enorm. Sinds enkele maanden koop ik ook steeds MSM. Spijtig genoeg misik dus een aantal KIS reportages.
Hierbij mijn vraag of iemand een overzicht kan geven over welke KIS reportages in welke nummers verschenen zijn. Kwestie van te kunnen nabestellen.



Hallo Koen
Ik ben Herwim Frank
Ik heb een kijst met de uitgebrachte artikelen van Kis, ik heb zelfs ook alle artikelen bewaard.
Maar ik weet niet hoe ik deze lijst moet toevoegen in dit systeem van Modelspoor Forum
Stuur als je nog belangstelling hebt even een mail naar mij.
h.w.frank@casema.nl


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw