Baan te koop in Zwitserland

Gestart door janieburton, 05 september 2021, 01:26:03 AM

guy holbrecht

Dat is dus ruim  €7000. Ik wens de koper veel succes met de uitbraak en de heropbouw. Nu nog een veelvoud uitgeven aan rollend materiaal want op dergelijke baan kom je er niet met een paar treinen. Tja, ieder zijn meug.

Herwig

 

     Doet  een beetje  denken    -qua sporenplan-    aan de aloude baan van MSC De Pijl (van klimspiraal naar klimspiraal)
     maar die was toch mooier en soberder ,  geen  'Falmer & Voller' -kataloog ...........
     
     Als je die Zwitserse-gruyèrekaasbaan moet demonteren  (doorzagen ? ) rest ervan toch niks deftigs, of  ?
     Gelukkig:  over smaken & kleuren twist men niet .

Dirky

ge weet dat allemaal niet he Herwig. Voor 't zelfde geld kan je die gemakkelijk delen zonder veel beschadiging. Misschien wil de nieuwe eigenaar er maar bepaalde delen van gebruiken... we zullen het wel nooit weten denk ik...

Metpetergaathetbeter

Citaat van: guy holbrecht op 09 september 2021, 13:03:56 PM
Dat is dus ruim  €7000. Ik wens de koper veel succes met de uitbraak en de heropbouw. Nu nog een veelvoud uitgeven aan rollend materiaal want op dergelijke baan kom je er niet met een paar treinen. Tja, ieder zijn meug.
eens je zoveel geeft om zo'n baan te kopen heb je wellicht al meer dan 1 loc en 4 wagons zeker ? Eens je zoveel geld uitgeeft kun je er in de meeste gevallen wel tegen......misschien was de bouwer wel heel vooruitziend en valt de baan misschien niet zo moeilijk uit elkaar te halen. Een s je zoveel geld uitgeeft heb je het zaakje toch wel eens gaan bekijken denk ik ....(of ken je de baan)

SuSke

Ach ja, ik weet ook een baan die binnenkort te koop komt te staan.

Ze is iets minder groot, amper 14m op 1m met 2 koppen die een beetje groter zijn
Verhuizen is ook niet moeilijk, want het zijn al modules.

En na 'A' te zeggen, moeten we ook 'B' zeggen.

Het gaat om de analoge H0-baan van MTD, namelijk Bisschoppenhof industrie.
Een laatste keer te zien op de tentoonstelling in oktober.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Verkeerde rubriek Suske, dit hoort in "Te koop"!!! ;D ;D ;D

;)

Metpetergaathetbeter

Op een ander Ned.Forum werd hij reeds te koop aangeboden  :)