Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

hlr 8025 schrootlok

Gestart door rixke rail, 29 augustus 2021, 18:15:34 PM

rixke rail

Ik vond deze in de speelgoedbak van de recyclagewinkel ViTeS te Wespelaar voor € 0.15 en zag onmiddellijk een  nieuw, gemakkelijk te realiseren projectje :

[url=https://flic.kr/p/2mk3JbG]8025 Jouef 001 by Eric  Baert, on Flickr[/url]

Klik op de foto indien geïnteresseerd in de reportage ...
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

SuSke

Om op je vraag onder de laatste foto te antwoorden, 'ja, een heel ander zicht'  ;)

Leuk projectje voor weinig geld, altijd meegenomen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Stieven76


Jappy

Wat een leuk ideetje. Zo krijgt zo'n afgedankt locje nog een nieuw leven.
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Trierer Luc

Eric,
Veel plezier met jouw project! Ik heb er ook nog zo een rondrijden, nou ja rijden? Zwak punt zijn de spillen (of hoe je die ook noemt?) in de wielen waarop de drijfstangen grijpen. Die vallen er altijd weer uit en telkens weer was het de ganse baan afzoeken om dat prutsding te vinden. Oppassen dus!
Groeten uit Trier
Luc
2R digital Roco MM + versterker 10764

Trierer Luc

PS: bij mijn lok is het de spil aan het wiel met antislipbandje. Sekondenlijm is dus geen oplossing aangezien die spil er weer uit moet bij een bandjeswissel.
2R digital Roco MM + versterker 10764

ronald felix

Hallo,

een prutje Pritt budies helpt tegen uitvallende dingskens ... https://www.prittworld.be/nl/products/others/multi-tack.html

greets

Ronaldje
Ronald

Trierer Luc

Zal ik proberen, dank je
Luc
2R digital Roco MM + versterker 10764