Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Ervaring met iTrain

Gestart door Koen, 28 augustus 2021, 13:34:32 PM

Koen

Ziet er goed uit   :)
Bedankt voor de beelden   ;)

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

svvander

Ik mis nog een station Claudio, maar ik had gehoord dat dit in aanbouw is  ;) Prachtige opstelling trouwens!
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

C.B.

Dank je Sven , en graag gedaan hoor Koen. :)
Ja Sven , blijkbaar goed gehoord.  ;D
Groetjes.
Claudio.

Snobby Crash

Citaat van: Rangeerduivel op 28 augustus 2021, 13:43:16 PM
Koen,
Iemand op dit forum is 100% op de hoogte van ITrain, hij stond er zelfs vroeger mee op beurzen om te demonstreren.
Ik stuur je zijn gegevens per PM, maar hij is reeds lang niet meer op het forum geweest, daarom moet zijn naam mij eerst te binnen schieten! :-[

;)

Edit; Ondertussen gevonden en PM naar je gestuurd :)

Zou ik dat kunnen geweest zijn...

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Citaat van: Snobby Crash op 01 september 2021, 22:37:20 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 28 augustus 2021, 13:43:16 PM
Koen,
Iemand op dit forum is 100% op de hoogte van ITrain, hij stond er zelfs vroeger mee op beurzen om te demonstreren.
Ik stuur je zijn gegevens per PM, maar hij is reeds lang niet meer op het forum geweest, daarom moet zijn naam mij eerst te binnen schieten! :-[

;)

Edit; Ondertussen gevonden en PM naar je gestuurd :)

Zou ik dat kunnen geweest zijn...

Zeg nu niet dat gij het niet geweest bent hé...!   ;D ;D

;)