Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

De Grote Kleine Treinen Competitie

Gestart door evan, 27 augustus 2021, 18:21:59 PM


Havoc

Geen idee of we nu weer in het park mogen rijden. Trouwens, te koud en te nat...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Ronald



doomslu

Citaat van: Boemeltrein op 26 november 2021, 09:23:30 AM
Terug naar de topic, ik heb gekeken naar André, dit programma is en blijft een wedstrijd maar met de modeltrein in de hoofdrol en dat gebeurt bijna nooit in een TV-show. Elk heeft zijn mening over dit programma, de één is er enthousiast over, de andere minder of niet maar we mogen gelukkig zijn dat onze hobby nu toch eens uitgebreid aan bod komt in de media en dit door André toch op een mooie wijze in beeld werd gebracht. Velen konden nu zien dat het meer is dan "mannen die met treintjes spelen". Het is nu aan ons, de clubs, handelaars en fabrikanten om de nieuwe geïnteresseerden die hieruit zullen volgen nog warmer te maken voor onze mooie hobby. :D
Een ander positief punt waarover hier nog niet is gesproken: de deelname van enkele dames. Ook dat is meer dan positief voor onze hobby.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *


efl045

Leuk draadje, 't sluit naadloos aan op het programma waar het zou moeten over gaan, het gaat over van alles, behalve over het onderwerp. Ik begin een en ander te begrijpen 😉

adrievans

Idee voor als er een tweede seizoen komt.
Stel als extraatje een ploeg samen van alle zeikerds van dit forum en dan kijken of ze het in 3 dagen beter doen
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Rochevalien


Stedahult

Citaat van: adrievans op 26 november 2021, 16:35:45 PM
Idee voor als er een tweede seizoen komt.
Stel als extraatje een ploeg samen van alle zeikerds van dit forum en dan kijken of ze het in 3 dagen beter doen

Citaat van: Stedahult op 22 november 2021, 14:25:38 PM
Ach Dani, het niveau qua bouwen is nog
altijd beter dan het gemiddelde commentaar
wat door de forum 'mannetjes' gebezigd wordt...

8)
Mvh. Steef


Havoc

Citaat van: Stedahult op 26 november 2021, 18:44:43 PM
Citaat van: adrievans op 26 november 2021, 16:35:45 PM
Idee voor als er een tweede seizoen komt.
Stel als extraatje een ploeg samen van alle zeikerds van dit forum en dan kijken of ze het in 3 dagen beter doen

Citaat van: Stedahult op 22 november 2021, 14:25:38 PM
Ach Dani, het niveau qua bouwen is nog
altijd beter dan het gemiddelde commentaar
wat door de forum 'mannetjes' gebezigd wordt...

8)

Waarom beginnen al die zeikerds die enkel en alleen oog hebben voor de wat zij perfecte modelbouw noemen zelf geen forum waar alleen afgelikte dingen te zien zijn en enkel over hun soort modelbouw gezeikt wordt? Het zou hier een stuk gezelliger worden en misschien zou er wat meer gemiddelde modelbouw te zien zijn?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

adrievans

Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Stedahult

Of stoppen met zeiken en tonen wat je bouwt.
Zoals sommige hier die ruim 14.000 posts hebben
maar naast commentaar nog nooit iets hebben
laten zien... daar was het mij met mijn antwoord
ook om te doen.

En wat is perfecte modelbouw eigenlijk? Ik vergelijk
mijn hobbywerk niet met een ander zijn hobbywerk.
Een ieder bouwt met plezier naar zijn kunnen. Wat
een ander doet of kan doet niet ter zake. Of je nu
Evan, Klaas, Dilz, Havoc, Frans, of hoe dan ook heet.
En dat zeg ik na heel wat jaartjes als jeugdbegeleider
van een modelscheepsbouw vereniging. Doe je dat
wel, verziek je jouw eigen plezier in de hobby.
Mvh. Steef

renstimpie


Gans dit draadje doorlezen en ik kan enkel zeggen dat ik heb genoten van de afleveringen.  De opmerkingen van de jury waren terecht,  de winnaar ook, naar mijn bescheiden mening toch.
Zelf meedoen??  ik zou kapot gaan om het feit dat het maar 3 dagen zijn.  Wel enorm veel respect voor diegenen die wel hebben deelgenomen..

@evan   Het was leuk je op TV bezig te zien.. :)  Vanaf nu ben jij mijn favoriete BV,  of BN,  of BMV?






14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026