De Grote Kleine Treinen Competitie

Gestart door evan, 27 augustus 2021, 18:21:59 PM

Jurgen

Hopelijk versta ik als Nederlandstalige Belg het Nederlandse Nederlands nog. Ik heb al jaren geen Nederlandse tv meer gekeken! Jullie praten namelijk soms zo snel hé. :D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Rangeerduivel

Citaat van: evan op 27 augustus 2021, 18:21:59 PM

Presentatie: André Van Duin



Om misverstanden te vermijden; Wie van de dames is nu André Van Duin...? ;D ;D

Jammer maar ik zal dan niet meer bij de kijkers (hier) horen! 8)

;)

evan

Citaat van: Rangeerduivel op 28 augustus 2021, 13:30:45 PM


Om misverstanden te vermijden; Wie van de dames is nu André Van Duin...? ;D ;D




Amai Rudy,  gij hebt toch altijd goei moppen he. 
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

oebr

een tv-show met alvast twee van m'n helden in de hoofdrol... 

ik hou het forum in het oog voor een on-demand-linkje
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Metpetergaathetbeter

Anderé van Duin wie is die andere ?  ;D ;)

railrunner

Wat een eer voor André Van Duim om samen met Evan een show te mogen presenteren...   ;D

janieburton

Evan,

Zijn de opnames al achter de rug of moeten ze nog gebeuren of is het live?

Hoe zijn ze bij jou terecht gekomen om als jurylid te fungeren? Is die dame ook een modelbouwster?

Is het een zuiver Nederlandse productie of is het een coproductie met een tv station on België?

Alvast succes met het programma

 

Frank_N

Citaat van: janieburton op 29 augustus 2021, 11:39:03 AM
Evan,

Zijn de opnames al achter de rug of moeten ze nog gebeuren of is het live?

Hoe zijn ze bij jou terecht gekomen om als jurylid te fungeren? Is die dame ook een modelbouwster?

Is het een zuiver Nederlandse productie of is het een coproductie met een tv station on België?

Alvast succes met het programma

Ffkes koekelen:
https://pers.omroepmax.nl/vanaf-13-oktober-bij-max-de-grote-kleine-treinencompetitie/

https://pers.omroepmax.nl/max-zoekt-de-beste-modeltreinbouwer-van-nederland/
Groet van Frank


evan

#24
Citaat van: janieburton op 29 augustus 2021, 11:39:03 AM
Evan,

Zijn de opnames al achter de rug of moeten ze nog gebeuren of is het live?

Hoe zijn ze bij jou terecht gekomen om als jurylid te fungeren? Is die dame ook een modelbouwster?

Is het een zuiver Nederlandse productie of is het een coproductie met een tv station on België?

Alvast succes met het programma

-De beelden zijn niet live.  Want een uitzending duurt 50 minuten en ze bouwen 3 dagen aan een project.  Het is zowat te vergelijken met LEGO masters.

Diane is meer dan een modelbouwer.  Wat zij in miniatuur doet heeft me omver geblazen.

Hoe ze bij mij zijn gekomen?   Tja, het is m'n job om banen te bouwen en het is een "klein wereldje"he....  ons kent ons.

Dit is een Nederlandse productie in opdracht van Omroep Max/ NPO1.

Veel kijkplezier ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loco

Ik ga zeker kijken. Al was het maar om de prijsuitreiking te zien samen met de troostprijzen. Staat al genoteerd.

SuSke

Ik vermoed dat er meerdere uitzendingen gaan zijn, telkens over de nieuwe uitdaging?

Gaan we dan een paar weken op woensdag voor de buis gekluisterd zijn?
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Frank_N

Citaat van: SuSke op 29 augustus 2021, 20:04:51 PM
Gaan we dan een paar weken op woensdag voor de buis gekluisterd zijn?

Neen ;)
Deed ik toch al nooit. Laat de hanen maar kempen :(
Groet van Frank

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw