De Grote Kleine Treinen Competitie

Gestart door evan, 27 augustus 2021, 18:21:59 PM

evan

In De Grote Kleine Treinencompetitie strijden zes modeltreinbouwers samen met hun teams tegen elkaar om de mooiste en meest creatieve modelspoorbaan te realiseren. Vanaf woensdag 13 oktober om 20.30 uur op NPO 1.  (Dus ook te zien in België)

Presentatie: André Van Duin
Jury: Diane Meyboom en Yours Truly  ;)

240802801_4628425250503633_265077562432488014_n by Evan Daes, on Flickr

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

PeterVG

Benieuwd wat dat gaat geven. :o
Om het niet te missen heb ik het al in mijn agenda gezet.

Michiel

Leuk, maar niet in Brussel (VOO) te zien.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach


Michiel

Citaat van: evan op 27 augustus 2021, 18:48:53 PM
Citaat van: Michiel op 27 augustus 2021, 18:39:17 PM
Leuk, maar niet in Brussel (VOO) te zien.
Nr 166  NPO 1  ;)
Inderdaad, de kabel stak niet in en ik zag ruis.  ;D (ik kijk al 15 jaar geen TV meer)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Havoc

Amaai, ik had André echt niet herkend.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Koen

Ik kijk er echt naar uit  :). Ik ben benieuwd wat dat gaat geven.
Staat alvast in mijn agenda!

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

svvander

#9
Ik ga het ook (proberen te) volgen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

BC911

Hier geen tv, maar ik ga het hier wel lezen hoe Evan het doet als jury. Al twijfel ik er niet aan dat hij dat goed gaat doen  ;).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Murphy

MSM lidnummer 93911
ODB  lidnummer   2283

Alan On Track

Modelbouw is een kunst

Michael

Zo Evan nu ook al TV aspiraties? Als je dat net zo goed doet als wat je allemaal bouwt, dan komt het vast goed.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.