Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Project p8 verbelgischen

Gestart door rixke rail, 20 augustus 2021, 14:31:50 PM

rixke rail

Hier is héél lang vraag naar geweest, maar wegens tijdsgebrek nooit aan toe gekomen, maar nu toch terug online als tutorial bij Flickr :
het type 64
Als jullie nog altijd zo geïntereseerd zijn, lees ik het wel ...
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Dirky

interessant... Heb hier nog een spoor I machine, ooit gekocht met de bedoeling te verbelgischen...

Michael

Eric leuke tutorial           
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

heeft ooit een artikel over in Railphoto gestaan, een simpele ombouw en een meer extremere ombouw

De absolute beginner

Begrijp me niet verkeerd, maar ik mis eigenlijk een beetje tekst en uitleg; dat zou het duidelijker maken voor een leek als ik. Of is die er wel en staat die op de één of andere manier 'verborgen'?

Cyriel

Alberke

Als je in dit forum zoekt zal je nog een ombouw vinden van een P8, door yours truly.
Het is de uitgebreide versie met ACFI voorverwarming.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

rixke rail

Citaat van: De absolute beginner op 20 augustus 2021, 19:10:27 PM
Begrijp me niet verkeerd, maar ik mis eigenlijk een beetje tekst en uitleg; dat zou het duidelijker maken voor een leek als ik. Of is die er wel en staat die op de één of andere manier 'verborgen'?

Cyriel

Je moet klikken op de groene tekst en dan wordt je naar de tuturial geloodst ...
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Johnnytrein

De in 1987 ter ziele gegane firma Dacker hebben ooit een P38 volledig omgebouwd naar een reeks 64 in bouw pakket . Misschien vind je op het WWW nog ergens informatie daar over. Ik heb die lang gehad tot in 1995 mijn kelder onder water stond en ik alle documentatie kwijt was helaas.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

De absolute beginner

Dat dacht ik ook al. Ik heb nu gevonden dat het onder de grote foto's staat (dommerik die ik was)!

Cyriel