Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

transfo - lampjes en schakelaars

Gestart door belair, 04 november 2006, 23:00:46 PM

Gerolf

Ik dacht al dat het bedieningspaneel me bekend voorkwam ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

belair

Gerolf, ik heb je reeds een email gestuurd met de vraag of uw schema voor bezetmelding voor analoog was. Ik zoek er ??n voor digitaal 2 spoor die alleen maar een LED moet laten branden op mijn bedieningspaneel, meer  moet hij niet doen.
mvg
Luc

Gerolf

Als er alleen maar een ledje moet branden, heb ik daarnet nog op dit forum een oplossing gezien. Maar wat als je in de toekomst toch die informatie wil gebruiken voor een (beperkte) automatisering? Dan kan je toch beter een iets complexere oplossing gebruiken.
Het schema op mijn website is voor analoog gebruik, maar is eenvoudig aan te passen voor digitaal werkeer.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

INFO

citaat:
Geplaatst door belair

Gerolf, ik heb je reeds een email gestuurd met de vraag of uw schema voor bezetmelding voor analoog was. Ik zoek er ??n voor digitaal 2 spoor die alleen maar een LED moet laten branden op mijn bedieningspaneel, meer  moet hij niet doen.
mvg
Luc



Zeg Luc, ik heb je net in een ander draadje een perfecte oplossing gegeven, en deze is ook uitermate geschikt voor een beperkte automatisering. Wel een beetje geduld he.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

belair

Sorry Wim, ik denk altijd dat iedereen zoals ik altijd aan de computer hangt. Maar dat is niet, h?.[:I][:D]
Ik heb je draadje al gelezen, ga deze avond eens nauwkeuriger kijken.
mvg
Luc