Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Nieuw Praktijkboek Modelspoorwegen

Gestart door doomslu, 13 augustus 2021, 17:18:53 PM

BC911

Ik kijk alvast uit naar het moment dat mijn exemplaar in de bus valt. De dagen korten, dus ideaal leesvoer voor de avonden  ;).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Gert1

Vanochtend heb ik een heel stel dozen op transport naar Schellebelle gezet, dus voor de liefhebbers: uw boek is onderweg naar Vlaanderen.   8)

mvg,
Gert

SuSke

Voor hen die het gemist hebben, is er nog een kans op onze tentoonstelling.

Gerard staat met zijn wondermooie 'Halte Tombroek' op MODELSPOOR 2021 en zal er ook promotie voeren voor zijn nieuwe Praktijkboek.
Verder wist Gerard mij het voorbije weekend ook te vertellen dat hij ook de MSM-korting zal geven wanneer je het boek op de tentoonstelling koopt.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ronny-vdv

#19
Wordt dit boek met Bpost of PostNL verstuurd?
Of past het gewoon in de brievenbus?
Mvg,

ronny-vdv

BC911

Ik heb net een bericht van B-post ontvangen dat er iets onderweg is naar mij  ;).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Michael

Ook dit boek is vandaag bij mij bezorgd, genoeg leesvoer voor de komende dagen + de nieuwe MSM.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

BC911

Vandaag netjes verpakt ontvangen! Inderdaad meteen het nodige leesvoer voor de regenachtige dagen.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Gert1

Mooi, gaat lekker vlot. Laat eens weten wat jullie ervan vinden, dat vind ik als uitgever wel leuk om te horen.

mvg,
Gert

gardevil

Wanneer ik de QR code scan krijg ik de melding: Ongeldige QR code.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

ronny-vdv

Hier nog niks ontvangen, zelfs geen code  :-\
Mvg,

ronny-vdv

oebr

Heel mooi boek, knap vorm gegeven en interessante onderwerpen. Tov het vorige mis ik wel een artikel over de exploitatie (diagrammen, omloopstaten, steekkaarten, rfid, enz...) maar allicht is dat voor velen minder interessant en kan je er voor wie het wel wat zegt een boek an sich mee vullen.
Verder niks dan lof.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

doomslu

Ter info: het boek kan nog steeds besteld worden, we hebben er nog in stock.

Hoe bestellen: voor lezers met woonplaats in België
Lezersprijs :  € 48,40 (€ 38,25 + € 7,90 verzendingskosten B Pack Secur) – VOOR ABONNEES : € 46,15 (inclusief portkosten)
Schrijf het bedrag over op BE 54 7330 5583 9997 op naam van Meta Media Groep bvba, Hekkergemstraat 31, 9260 Schellebelle. Met vermelding van 'Praktijkboek' alsook uw volledig adres.

Nederlanders kunnen het boek rechtstreeks bestellen bij de uitgeverij Lycka till Förlag via de website www.lyckatill.nl en genieten van gratis port (binnen Nederland).
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

Dan toch maar besteld  :).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

ronny-vdv

Schandig hoe ze dit boek in bus gestopt hebben.
Enveloppe gescheurd, blutsen in het boek. >:(
Mvg,

ronny-vdv