Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Na 25 jaar gaan we er weer voor............

Gestart door catweazle, 04 november 2006, 19:17:06 PM

catweazle

Zo, eindelijk in mijn meidenhuis ( vrouw en twee dochters) een plekje in de garage "gekregen" om een baan te maken. De meiden gaan studeren dus voorlopig het huis nog niet uit dus een vrije kamer zit er voorlopig niet in.

Mijn naam is Edwin Baart woonachtig in Den Helder in Nederland.44 jaar.
Mijn eerste baan had ik rond mijn 12e en heb de treintjes opgegeven toen ik ging samenwonen. ( geen ruimte meer....). Voorheen H0 gehad maar ben nu over op N. Mijn baanplan is gereed en het bouwen gaat starten. Er komt een website van. Als nieuwe modelspoorder vind ik websites van mede hobby genoten erg leuk om te bekijken.

Inmiddels heb ik een testbaantje met Mrdirect, Koploper en een 6604 marklin booster draaien. Ik moet zeggen er is veel veranderd in 25 jaar. Prachtig allemaal heb er zin in...het is dat het budget niet toelaat om meteen grootschalig uit te pakken maar misschien is dat ook wel het beste.



Ik moet zeggen dat ik dit forum zeer aangenaam vind, veel informatie.

Tom

Hartelijk welkom op het forum, leuk te horen dat je het hier tof vind. [:D]
Zou je wel al je gevens willen invullen in je profiel, dat is eigenlijk verplicht. [;)]
Tom

catweazle

zo volgens mij geregeld zo...alleen een foto nog. Dat komt eerdaags.

Tom

Een foto is niet verplicht hoor, als je die ons wil besparen...[:D]
Tom

Kedeng Kedeng

Hallo Edwin welkom hier [:)].

Ps je hoeft je eigen profiel niet in je handtekening te zette maar gewoon hier effen:
http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=1505