Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM ACTIE 2022

Gestart door doomslu, 04 augustus 2021, 15:26:51 PM

svvander

Over het actie model 2025...  ::)  ;D (Het draadje gaat over MSM actie 2022... de witte 5508 van TUC-Rail)

Hier ook het mailtje gehad.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Rangeerduivel

Citaat van: svvander op 07 mei 2022, 15:14:40 PM
Over het actie model 2025...  ::)  ;D (Het draadje gaat over MSM actie 2022... de witte 5508 van TUC-Rail)

Hier ook het mailtje gehad.
Ach ja, nu je 't zegt ben ik weer mee...!
Ouderdom eist zijn tol nietwaar?  ;D

;)

the_gold

Op de foto staan de ruitenwissers nog steeds verkeerd. Kan iemand bevestigen dat het nog om het oude proto model gaat op de foto?

doomslu

Citaat van: the_gold op 08 mei 2022, 16:12:52 PM
Op de foto staan de ruitenwissers nog steeds verkeerd. Kan iemand bevestigen dat het nog om het oude proto model gaat op de foto?
Op de foto staat nog steeds de eerste versie.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

the_gold


the_gold

Levering voorzien in het late najaar las ik.

1885

Op facebook pagina MSM bericht van 30.09. Loc's in het land, decoders op komst, verpakking nog niet geleverd. Planning levering nog in 2022.

the_gold

Zal blij zijn als ik hem eindelijk heb. Heb er dit jaar in mee kunnen rijden.

doomslu

Volgens de laatste update zouden ze uitgeleverd worden tegen 't jaareinde... Tenzij het schip ergens strandt...  ???
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janieburton

Citaat van: the_gold op 08 mei 2022, 16:12:52 PM
Op de foto staan de ruitenwissers nog steeds verkeerd. Kan iemand bevestigen dat het nog om het oude proto model gaat op de foto?

Ik verontschuldig mij op voorhand omdat ik zeer zeker een aantal mensen tegen de schenen schop omdat ik volgende vraag stel:
Als de ruitenwissers toch nog verkeerd zouden staan op het model dat je ontvangt zou je dan het model weigeren?

Voor mij persoonlijk is het een mooi model alhoewel ik het vergeten ben om in te schrijven
 

the_gold

Als je een mailtje stuurt naar VB zal dat wel goed komen. Er zijn altijd een aantal mensen die hun loc niet komen op halen...

the_gold

#146
Eind december gaat de 5508 'uit dienst'.
Wanneer wij onze loc krijgen zal ze dus in grootbedrijf net/wel niet meer rijden.

Jurgen

Citaat van: the_gold op 14 november 2022, 07:58:31 AM
Als je een mailtje stuurt naar VB zal dat wel goed komen. Er zijn altijd een aantal mensen die hun loc niet komen op halen...

De MSM-actie wordt toch altijd standaard per post opgestuurd?

Wie ingeschreven had, zal dus sowieso een pakketje mogen ontvangen. Wie de loc niet goed vindt, zal hem enkel kunnen verkopen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

the_gold

Daar ben ik me niet bewust van. Ik dacht dat het zo mogelijk was indien iemand zich toch nog bedacht.

doomslu

Het is mogelijk dat er door omstandigheden hier en daar een loc onverkocht blijft. Daarom zetten we geïnteresseerden op een wachtlijst.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *