MSM ACTIE 2022

Gestart door doomslu, 04 augustus 2021, 15:26:51 PM

the_gold

De Tuc gespot in Schaarbeek. Ze staat nog steeds op dezelfde plek als 3 weken geleden. Zal dat ding ooit wel nog rijden?  :-\

WVA

Goedemorgen,

Ik heb in december een betalingsvraag gekregen en ook voldaan. Deze diende voor 15 januari in orde te zijn.
Heeft er iemand van jullie reeds een betalingsbevestiging ontvangen?

Alvast bedankt

SuSke

In december ook betaald en tot nu eveneens nog geen betalingsbevestiging ontvangen, maar die zal wel komen zeker.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

We hebben de mensen die niet betaalden nog een tweede kans gegeven. Sommigen hadden blijkbaar de eerste mail gemist.
Ondertussen is hun uiterste betaaldatum ook verlopen en zodra alles verwerkt is zal ik de bevestigingen versturen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ACFI

En wat wordt de Actie voor dit jaar?

Een HLD 200 in een experimenteel jasje of moeten we wachten tot het volgende festival op de Bocq lijn?

Met de huidige doorlooptijden is het sowieso een model voor 2023.

ACFI

the_gold


factageklerk

Een 51 met een set bananen transportwagons  ;D
 

Koen

Citaat van: doomslu op 06 maart 2022, 13:48:08 PM
We hebben de mensen die niet betaalden nog een tweede kans gegeven. Sommigen hadden blijkbaar de eerste mail gemist.
Ondertussen is hun uiterste betaaldatum ook verlopen en zodra alles verwerkt is zal ik de bevestigingen versturen.  ;)

Dag Luc,

Je hebt een PM.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

doomslu

Citaat van: Koen op 06 maart 2022, 20:21:46 PM
Citaat van: doomslu op 06 maart 2022, 13:48:08 PM
We hebben de mensen die niet betaalden nog een tweede kans gegeven. Sommigen hadden blijkbaar de eerste mail gemist.
Ondertussen is hun uiterste betaaldatum ook verlopen en zodra alles verwerkt is zal ik de bevestigingen versturen.  ;)

Dag Luc,

Je hebt een PM.

Groetjes,
Koen
Ik heb net geantwoord per mail.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mardig23

Ik gok voor de actie van 2022 op een 186 ;D
Mvg Karl

svvander

Da zou ik wel leuk vinden  ;D
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Thommy

Moesten ze iets heel speciaals willen: de 24 met gestroomlijnde neus.
Greetz

Thommy

mardig23

Citaat van: svvander op 07 maart 2022, 06:07:38 AM
Da zou ik wel leuk vinden  ;D

Zeker weten!
En VB is die volop aan het maken, dus alles is mogelijk ;D
Mvg Karl

1885

Gisteren de bevestigingsmail gekregen.

Rangeerduivel

Citaat van: 1885 op 07 mei 2022, 09:39:22 AM
Gisteren de bevestigingsmail gekregen.

Graag iets duidelijker aub, bevestigingsmail...van wat? :)
Is er geweten wat het actiemodel wordt?
Een week of twee geleden heb ik een Email gedaan naar VBv om een bepaalde versie van de HLD51 te reserveren, op voorwaarde dat hij niet uitgebracht werd als MSM actie, (want dan zou ik die nemen uiteraard) en ik kreeg als antwoord dat er nog niks beslist was ivm die actie....
Of ben ik weer eens, "niet mee"?  ;D

;)