chinglish?

Gestart door Havoc, 15 juli 2021, 11:58:26 AM

Havoc

Ik krijg wel eens een reclame email van nonkel Ali. Meestal voor dingen die ik absoluut niet nodig heb maar waar ze zeker van zijn dat ik ze wil. Maar met de tittel van deze email moest ik toch even met de ogen knipperen.

Citeerstill searching for "jaccuzzi testicule"?

Dacht eerst dat het spam was maar het leek een echte email van nonkel Ali. Heb toch maar op de link geklikt want ik heb daar al van alles wat gezocht maar zeker nooit naar een "jaccuzzi testicule"... Wat blijkt, weer een flink staaltje van chinglish vrees ik. Ja, ik heb naar de dingen in die link gezocht. Maar ik ben wel 100% zeker dat ik dat nooit een "jaccuzzi testicule" genoemd heb. Zou begot niet weten wie dat zo noemt.

Zoek er eens naar bij Aliexpress... geen schrik hebben, iedereen heeft het zeker al eens gebruikt. :) (let wel, met "zz" anders vindt hij niets)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Klaas Zondervan



Havoc

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 15 juli 2021, 13:37:19 PM
https://www.letribunaldunet.fr/insolite/testicuzzi-jacuzzi-pour-testicules-acheter.html niet goed gezocht hé
LOL! Knettergek. Met wat er op het werk gaande is denk ik dat ik eens zoiets ga moeten bestellen....

Nu ja, ik krijg bij nonkel Ali enkel dit te zien:
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

dan moet je niet afkomen ze hebben mij niet bij mijn k..... gehad  ;D ;)