Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Van Biervliet - Budd

Gestart door Peter, 14 juli 2021, 14:47:53 PM

Peter

Al meer informatie over het Budd treinstel dat op
de markt zou komen.
Heb die vraag per email gesteld, doch helaas geen antwoord gekregen
Met vriendelijke groeten
Peter

mardig23

De electronica printen voor de AM Budd zullen begin juli klaar zijn(productie in Europa) en daarna starten we met de productie van de treinstellen. Uitlevering voorzien in najaar
Mvg Karl

Peter

Bedankt voor de uitleg Karl.
Met vriendelijke groeten
Peter

mardig23

Mvg Karl

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Peter op 14 juli 2021, 14:47:53 PM
Al meer informatie over het Budd treinstel dat op
de markt zou komen.
Heb die vraag per email gesteld, doch helaas geen antwoord gekregen
misschien is diene mens in verlof mogelijks te lezen op zijn website

Alan On Track

Ik heb het eens opgezocht en het ziet er wel een heel interessant model uit. Zou zeker niet misstaan op Zwanzebeek... Toch eens nadenken of ik voor deze zou gaan i.p.v. de AM671 van Railtrack. Geen geld voor beide ;D
Modelbouw is een kunst

Metpetergaathetbeter


philippe

Nieuws van vandaag: de BUDD zou nu komen op 619,-€ (in versie 2R Digitaal, Sound, Powerpack). 59€ extra voor facultatieve binnenverlichting  ;D

gekendevent

voor de AC versie dan nog 100 euro extra.Zal voorbijgaand zijn :)

oud gekende telefoon

Metpetergaathetbeter


gekendevent

yep niks meer van dat merk (en aangelanden) omdat de service ontbreekt in mijn ogen.700 euro voor een model dat mss dezelfde gebreken als sommige anderen vertoond.Geef mijn geld an liever uit aan een ander duurder model dat zeker goed rijd en waar ik ECHTE garantie op heb.
oud gekende telefoon

Rangeerduivel

Citaat van: gekendevent op 11 februari 2022, 19:25:58 PM
Geef mijn geld an liever uit aan een ander duurder model dat zeker goed rijd en waar ik ECHTE garantie op heb.

Een uit Limburg dan...?  :-\ :-\ ;D
Ze zijn beiden in hetzelfde bedje ziek hoor!  ::)

;)

gekendevent

daar ook niks meer van hoor.Zijn betere op de markt. Dan nog liever zo een dure esu met alles erop en eraan of een exotisch merk dat goed rijd en natuurgetrouw is en kwaliteit heeft.Een brawa dus :)
oud gekende telefoon

Rangeerduivel

Citaat van: gekendevent op 11 februari 2022, 19:45:47 PM
daar ook niks meer van hoor.Zijn betere op de markt. Dan nog liever zo een dure esu met alles erop en eraan of een exotisch merk dat goed rijd en natuurgetrouw is en kwaliteit heeft.Een brawa dus :)

Volledig mee eens, alleen jammer dat Belgische modellen daar wat achterwege blijven... :'(
En als je bekijkt wat je in de plaats krijgt is bvb een ESU niet duurder hoor...

;)

krispy

Mee eens MAAR esu is ook niet altijd tiptop hoor , mijn eerste class66 was eentje van esu , dat was intern triestig om te zien hoor  , na 5 minuten rijden decoder gesneuveld , werd wel onder garantie vervangen maar de bedraading intern , echte amateurs , ook na herstelling(kloders soldeer die ipv gesoldeerd geplakt enjuist geen kortsluiting dat eigenlijk bijna wel een was enz...), heb voordat ik hem opnieuw in dienst nam alles deftig aangepast en verbeterd , daarna nooit geen probleem mee gehad .

Ik denk dat alle merken wel zo iets hebben rondrijden , spijtig is dat precies hoe duurder hoe meer ze er met hun klak naartoe smijten
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m