Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Van Biervliet - Budd

Gestart door Peter, 14 juli 2021, 14:47:53 PM

Michael

Een beetje raar draadje dit, niemand heeft de Bud ontvangen maar alleen maar negativiteit. Als je het artikel in MSM leest daar is men toch wel positief over dit model.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

rixke rail

Mee eens, Michael.
Afwachten ...
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

hapkin

vertrouwen komt te voet, maar vertrekt per paard  :-X

SuSke

Ik laat deze toch ook passeren... als er ooit een TPIV uitkomt ...  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Ik heb die 2 jaar geleden besteld ik zal blij zijn als die wordt uitgeleverd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

#20
Citaat van: krispy op 11 februari 2022, 20:40:33 PM
Ik denk dat alle merken wel zo iets hebben rondrijden
bij sommige kan die iets wel heel veel zijn

Trouwens ESU daarop attent dat één van hun werknemer liever vliegtuigen plakt dan treinen herstelt

Trouwens zijn we met wat sommige niet graag hebben aan het vervuilen van het draadje, waarvoor sorry

Metpetergaathetbeter

Michael,blij voor U, ik het ne hele mooie goede Jocadis en een andere mindere, 't zijn  mijn 2enigste en laatste voor eeuwig, Mocht Jocadis dit ....dan had ik nog getwijfeld

Thommy

Citaat van: Michael op 11 februari 2022, 22:05:03 PM
Een beetje raar draadje dit, niemand heeft de Bud ontvangen maar alleen maar negativiteit. Als je het artikel in MSM leest daar is men toch wel positief over dit model.

Ik begrijp de klachten ook. Met de 22/25's en de 55 zijn er problemen en die worden maar niet goed aangepakt. In tegendeel, Olivier heeft voor de 22/25's de oplossing aangeboden via roco part.
En dan heb je op voorhand natuurlijk veel terughoudendheid of gereserveerde mensen.

Het zijn prachtige modellen. Maar niet iedereen zet die dingen in een vitrinekast

Citaat van: hapkin op 11 februari 2022, 22:30:13 PM
vertrouwen komt te voet, maar vertrekt per paard  :-X

Dat is waarheid als een koe
Greetz

Thommy

doomslu

Citaat van: Michael op 11 februari 2022, 22:05:03 PM
Een beetje raar draadje dit, niemand heeft de Bud ontvangen maar alleen maar negativiteit. Als je het artikel in MSM leest daar is men toch wel positief over dit model.
Vind ik ook.

Meer en meer van deze draadjes vervuilen ons forum. We zitten in de rubriek "Aankondiging nieuwigheden" en waarover gaat het??  :-\ :-\ :-\
Bovendien lees ik hier enkele zinnen die geschreven lijken zijn door een slechte vertaalcomputer. Onsamenhangende woorden die je zelfs met de beste wil van de wereld niet kunt ontcijferen en tot een begrijpbare zin omvormen.
Als er zo sterk geëist wordt van de fabrikanten dat hun producten goed zijn (terecht trouwens, laat ons daar duidelijk over zijn) mogen wij toch verwachten dat de zinnen eens nagelezen worden voor er op de knop "verzenden" wordt gedrukt? En ik spreek hier niet over een kleine taalfout, dat kan iedereen overkomen.

Ik ga straks alles opkuisen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Als je klaar bent op kuisen, kan je ook altijd bij ons langs komen. (Moet nog genoeg gekuist worden in ons huis.  8) )  Sterkte ;D
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

B_Modelbouw

#25
De Budd is voor mij pure nostalgie... af en toe zat die eens mee in een samenstelling met een tweetje.

En zou dus zeker niet mis staan op de modelbaan, al is het dan even afwijken in tijdperk en een zijsprong maken. Net zoals er af en toe een BeNeLux Hondekop Mat.54 voorbij komt (verzamelen BeNeLux materiaal over de Lijn 12).

Een zwaar dilemma tussen de Budd (niet als vitrine model of aankoop in duo voor reserve onderdelen - afgaande op overige reacties) of ICRm rijtuigen ... een volledige samenstelling gaat ook naar die prijsgrote en komt tegenwoordig ook nog maar zelden over Lijn 12.

Ik ga afwachten, en stel mijn aankoop uit tot ik het werkelijk zie en werkelijke gebruikers reacties lees... ben ik dan te laat jammer. Het blijft een kost ... Nu verkopers liggen zwart maken, daar hebben we niets aan.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 12 februari 2022, 08:31:31 AM
Bovendien lees ik hier enkele zinnen die geschreven lijken zijn door een slechte vertaalcomputer. Onsamenhangende woorden die je zelfs met de beste wil van de wereld niet kunt ontcijferen en tot een begrijpbare zin omvormen.
Als er zo sterk geëist wordt van de fabrikanten dat hun producten goed zijn (terecht trouwens, laat ons daar duidelijk over zijn) mogen wij toch verwachten dat de zinnen eens nagelezen worden voor er op de knop "verzenden" wordt gedrukt?

Je neemt mij de woorden uit de mond Luc...! ::)

;)

rojema

Lid Lierse Modelspoorwegen LMS De Geit.

Peter

Het is volgens mij een mooi model geworden van ik vermoed, de andere treinstellen kennende, van zeer goede kwaliteit.
Alleen, voor een aantal van ons veel te duur, want niet iedereen heeft een goed gevulde geldschuif. Spijtig
Met vriendelijke groeten
Peter

Boemeltrein

Het verwondert me dat men zo laat met dit treinstel op de markt komt, In Frankrijk had je ook een Budd en dat is daar een klassieker, Jouef heeft die ooit uitgebracht en dit was toen razend populair. Oké, andere normen toen maar mocht men dit terug uitbrengen aan de huidige kwaliteitsnormen zou dit wel eens een succes kunnen zijn. Al bij al vind ik de Belgische Budd één van de fraaiste treinstellen.