Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

zelfbouwlink "AM" TOP modelbouw uit JAPAN 😀

Gestart door darick69, 11 juli 2021, 12:15:33 PM

darick69

https://www.youtube.com/watch?v=ekUx3PuCM80

bekijk deze eens,   misschien is ons probleem met de "dure" of "onvindbare" Belgische AM hiermee op te lossen

mvg


erik
 

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

daylight

Graag de titel veranderen: dit is niet China maar JAPAN. Letterlijk een wereld van verschil (vraag dat maar aan mijn Japanse betere helft...).

Voor wie geen japans spreekt zijn de kleine tekentjes ("kana") tussen de karakters フル・スクラッチでベルギー de weggever. En als je het hoort is verwarring onmogelijk.

Domo arigato gozaimas!





doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Moet niet altijd 3D printen zijn. Simpele techniek, je moet alleen een vaste hand en goede ogen hebben. Een scherp mesje helpt ook. Topwerk inderdaad.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

#5
ik denk voor de schaal HO dat deze werkwijze zijn foutjes sneller zal prijsgeven dan in N

Setsumei arigatōgozaimasu u~orutā ik weet niet of het zonder schrijffouten in het Japans is  ;D Trouwens wederhelft zou ook kunnen maar in uw geval begrijp ik betere helft  ;)

Alan On Track

Die Japanners zijn echt krakken in N-schaal, als je soms ziet wat die bouwen. Al moet ik zeggen dat dit stelletje er van ver precies iets beter uitziet dan in close-up, maar niettemin een prachtig werkje.

Ik wordt wel blij van het idee dat er ergens in Japan een klein stationnetje van Verviers-Centraal staat  :) :) :)
Modelbouw is een kunst

darick69

Kijk ook maar eens naar de andere filmpjes van deze "japanner"... heeft hier in België misschien zelfs connecties of familie...aan zijn inspiratie geen gebrek..