Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

dyniMo Projects

Gestart door Dirky, 01 juli 2021, 22:32:27 PM

De absolute beginner

Ik wou dat ik aan die gevels kon geraken... Vooral dan dat baanhuisje (zoiets is het toch?).

Cyriel

Dirky

Die zal ik in een andere rubriek wel eens tonen. 't Zou totaal verkeerde marketing zijn om die in de verkeerde rubriek te zetten! :-)

Dirky

Citaat van: De absolute beginner op 18 augustus 2021, 21:03:12 PM
Ik wou dat ik aan die gevels kon geraken... Vooral dan dat baanhuisje (zoiets is het toch?).

Cyriel

Als ge een van je ouders kunt overhalen om je doos modelspoormagazines te komen halen, zorg ik dat er geveltjes bij liggen...

doomslu

Citaat van: Dirky op 18 augustus 2021, 20:52:57 PM
En dan een deel van een oud project tegen het lijf gelopen en hersteld; een combinatie van 2 P87 wissels...

P87_1 by Dirky dyniMo, on Flickr

Sjiek!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirky

thx!

'k Gaat toch maar riskeren om de vliegende dingen hier te zetten:

Project PUMA:

PUMA4 by Dirky dyniMo, on Flickr

Letterlijk een tussendoortje. Enkele weken terug heb ik op 't plein mijn oefenvliegtuig verticaal geparkeerd tegen vrij hoge snelheid met als gevolg dat ik niet meer kan oefenen. Ik heb dan maar beslist om "snel" een vervanger te maken. 50 jaar geleden leerde ik vliegen met een PUMA van de fabrikant Robbe. Dus dan maar weer een PUMA opgestart. Zou ergens volgende week wel kunnen klaar zijn...

Project Messerschmitt Bf109: Schaalmodel 1/4 > 2,5m spanwijdte

IMG_20210615_103853 (002) by Dirky dyniMo, on Flickr

20210818_093256 by Dirky dyniMo, on Flickr

Eentje van de lange duur. Feitelijk een proefmodel om de bouw van een toekomstige reeks zo eenvoudig mogelijk te maken. Lees "zoveel mogelijk aan te verdienen".

Project Junkers Ju88: Schaalmodel 1/4 > 5m spanwijdte

JU88 20210710 by Dirky dyniMo, on Flickr

20210817_095004 by Dirky dyniMo, on Flickr

Een toestel dat moet dienst doen als naamkaartje voor mijn bedrijfje. Voor een paar jaar de eerste schetsen gemaakt en nu een eerste "droge" montage van de romp bezig.


Waarom al die projecten?

Omdat het één voor één echte uitdagingen zijn en ik het meest plezier beleef aan speciaalkes! Vind je het niet? Ik maak het je wel...

De absolute beginner

Ik zit hier echt met een grootst mogelijke mondholte naar te kijken...
Ongelooflijk.
Ben ik hier nu in een gekkenhuis beland (bij u wellicht dat van Velzeke?)?

Cyriel

Fred

Indrukwekkend Dirk.  Inderdaad een referentie als je dit kunt bouwen.
Frederic

Alberke

En die nostalgische baan? Geen tijd over? :D
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Metpetergaathetbeter

best bijzonder indrukwekkend als U begint te knutselen, wellicht is het vliegtuig net wat te klein om zelf mee te vliegen (hoogte).

SuSke

Knappe staaltjes van meesterlijke modelbouw Dirk.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Dirky

Citaat van: Alberke op 19 augustus 2021, 08:43:32 AM
En die nostalgische baan? Geen tijd over? :D

Geen plaats voor 't ogenblik. Maar ik blijf spullen verzamelen om er ooit iets groot(s) mee te maken. :-)

sdz1976

Je weet je ook altijd te omringrn met het handigste gerief dat je waarschijnlijk zelf ontwierp, zoals die alu constructie waarmee je die junker zijn ledematen op zijn plaats houd.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

SuSke

Goed gerief is het halve werk.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Goed bezig Dirk!
Indrukwekkende  liegtuigmodellen  :P
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Durango

Prachtige modellen zo. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Maar ik hou het met mijn dingskes maar op 1/48. Die vliegtuigjes kan ik nog kwijt. ;D
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )