Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Henschel Wegmannzug

Gestart door Peter, 27 juni 2021, 16:42:12 PM

Peter

Volgende week verwacht ik een van mijn favoriete treinen, zowel in H0 als bij het grootbedrijf in tijdperk II
Het betreft de Henschel Wegmannzug in H0. De set is helemaal nieuw
Ik wacht dus met spanning af.

Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Mijn eerste foto's van de Henschel Wegmann zug in H0
Ondanks dat het dat Lima model is is het toch zeer goed gedetailleerd, juiste kleuren en zeer goede rijeigenschappen.
Van zo gauw ik een baanje heb volgen er nog meer foto's

Ohne Titel by Peter Verlooy, auf Flickr

Ohne Titel by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

svvander

Knap Peter! Moest jij mij niet vertellen dat het Lima was... dan had ik het eerlijk gezegd van deze foto's, niet kunnen zeggen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Metpetergaathetbeter

een tijdje heeft Lima wagons uitgeleverd op 1/87 die je gewoon tss de mooie Roco's mocht steken maar de prijs was vergelijkbaar met diezelfde Roco

Peter

Is inderdaad een prachtig model. Ik zal alleen uitleg moeten zoeken hoe ik hem han ombouwen naar digitaal want het bijgevoegde Lima blaadje is wel heel sumier 
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

PECH

Model is terug naar de verkoper vermits de lok niet meer rijdt
e overbrenging is kapot en volgens vragen op Duits forum zou de beste oplossing zijn er
door SB een nieuwe motorisatie in laten steken en dat is mij te duur.
Verkoper nam hem direkt terug zonder moeite. betaalde zelfs de verzending

Met vriendelijke groeten
Peter