Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

elke morgen is niet een goede morgen .ps ja mag hier wel afwijken van het topic

Gestart door raf, 27 juni 2021, 11:40:09 AM

raf

niet alle dagen zijn goede dagen en dat moet ik leren te accepteren

maar vandaag voel ik me goed dus dan ineens er maar eens van profiteren om die bende in de garage op te ruimen

bakken gezet en de rommel maar sorteren van wat nog bruikbaar is en wat weg kan/moet.
bv ik heb een doos met nietjes geërft en die krijg ik in 4 levens nog niet opgewerkt .
een vriend komt er een deel over nemen want ik vind het zonde om ze weg te gooien (dat is dus een deel van het probleem)

hebben jullie daar ook last van zulke dagen of is dat eerder een ouderdoms probleem
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Citaat van: raf op 27 juni 2021, 11:40:09 AMmaar vandaag voel ik me goed dus dan ineens er maar eens van profiteren om die bende in de garage op te ruimen
......
hebben jullie daar ook last van zulke dagen of is dat eerder een ouderdoms probleem
Last van dagen dat het goed gaat? Niet echt. Meestal heb ik dan wel goesting om iets te doen, maar zodra ik begin is die goesting over en wordt het weer een niet zo goede dag.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Klaas Zondervan

Ik heb wel eens van die dagen dat ik geen zin heb om iets te doen. Maar dat is geen ouderdomsprobleem, dat had ik ook al toen ik nog 20 was.
Overigens heb ik geen moeite met weggooien als ik er niks meer mee doe. Iets simpels wat een paar euro's kost en in elke dorpswinkel te kopen, dat ga ik zeker niet versturen via de post. Dat kost veel meer dan het spul waard is. Dus als er niemand in de naast omgeving is, dan gaat het in de kliko. Iets wat wel waarde heeft biedt ik dan wel aan voor iemand die er iets mee kan doen.

svvander

Geen goesting... de laatste maanden steeds meer. Heeft bij mij ook wel te maken met alle "extra-sportieve" factoren. En diene Corona heeft er ook wel mee te maken.
Maar soms komt het dan toch ineens en dan doen ik ineens veel meer dan dat ik zelf zou verwachten. Maar meestal probeer ik mij dan gewoon nuttig bezig te houden.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Havoc

En na die 2-de spuit gisteren... zeker geen goesting tenzij om in mijn bed te kruipen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

ja ik moet nog een maandje wachten voor nummer2
bij nummer 1 de dag er na koppijn als zot
de dag er na s'avonds dacht ik dat ik zou stikken ik kreeg geen lucht binnen
dan hadden we nog een fles siroop staan en daarna werd het beter
dag 3 spier pijn en stijf
daarna ging het terug beter
vandaag weer wat kunnen doen aan opruim werken
maar het gaat nog efkes duren voor alles is opgeruimt
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

SirGresley

Door die Jupiler euh corona werk ik dag op dag af.
Ge maakt n planning voor de dag af maar meestal gebeurt er niet veel enkel op de PC "klomelen".
Mijn messing type 10 verkocht omdat die toch alleen maar stof vergaarde, slechts 2x gereden EN ik geen baan heb.
Maar het is wel gelukt om de zolder een beetje op te ruimen en in de Hu** een rek gehaald dat ik 2 stukken kon opzetten. Nu ligt tenminste n deel van het materiaal op n goei plaats, voorlopig...
Zaterdag toch n aantal Matchbox ontverfd en in grondlaag gespoten.
Nu alleen nog de juiste verf zoeken en dan gaat het weer vooruit.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Alberke

Voor mij begint elke dag hetzelfde: zes pillen en twee spuiten. En dan proberen wakker te blijven. Op de computer kijken is gevaarlijk; na een tijdje knikkebollen. Gelukkig heb ik een paar projectjes lopen; van het één naar het ander schakelen en proberen er het hoofd bij te houden.
Frustrerend wel als ik iets nodig heb om verder te kunnen, ik geraak niet zomaar ergens zonder transporthulp.
Gelukkig heb ik een goede ziel die al eens taxi speelt, en een andere die me aan onderdelen helpt. Maar het blijft vechten tegen de vermoeidheid en de slaperigheid. Om het met een oude uitdrukking te zeggen: Ik kan en ik wil en ik mag.. maar ik moet wakker blijven.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

svvander

Vandaag ne off-day op werk. Direct na het werk ne spar beginnen maken en een kantoor beginnen printen. Mijn gedachten helemaal verzet.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

raf

vandaag voelt weer goed
geen pijn in mijn rug en na de twee pilletjes die ik moet nemen kunnen we weer verder opruimen
gisteren de grijze bak helemaal gevuld met rommel die komen ze vandaag legen
dan heb ik weer plaats om hem terug te vullen .
ook een bakje gemaakt om een duikbootje in te vervoeren van overschot aan triplex
en zo geraakt alles langzaam of opgeruimt of de vuilbak in

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

SirGresley

Ik doe geregeld zo een paar zaken tegelijk: effen computer, effen knutselen, dan weer poetsen dan weer buiten enzovoorts.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Rangeerduivel

Gisteren bij dokter bloeddruk 17,
Hij vond het wel normaal als hij mijn agenda van de laatste 2 maanden zag!
Klagen? integendeel.... 8)

;)

raf

Bert zo doe ik het tegenwoordig ook
behalve als ik een vuil jobke aan het doen ben zoals gaten in beton boren
anders is het elke keer omkleden

vandaag weer een goeie dag zo te voelen
ik was gisteren wel een kistje vergeten binnen te zetten dus in de gietende regen er door om het gedane werk toch veilig te stellen
gelukkig zat er reeds een laag verf op
planning vandaag nog een transport kist afwerken en nog wat in de garage opruimen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

raf

gisteren de duiktank afgewerkt en gaan slapen met hoofd pijn
vandaag een zonnige dag zo te zien benieuwd of het over blijft met regenen

gezondheids gevoel op een schaal van 10 een 8
dus ik ga proberen nog wat recht staand werk te verichten

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.