Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Uhlenbrock servo 81410 houder

Gestart door mark7758, 25 juni 2021, 13:42:16 PM

mark7758

Voor mijn nieuwe module's ben ik bezig met armseinen en wissels aan te sturen middels servo's.
Voor de wissels gebruik ik de uhlenbrock servo's vanwege dat ik digitale tableau gebruik van hun.
Maar nu de vraag hoe zet ik de servo's voor de wissels vast?  (ik gebruik de Uhlenbrock 81410.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Klaas Zondervan

Ga naar google, vul in de zoektermen: wissel servo.
Kies Afbeeldingen en je ziet tientallen foto's van constructies die mensen al hebben bedacht. Kies er daar één uit die voor jou het beste werkt.

mark7758

Ben al 2 dagen bezig met zoeken in zoekmachine's.  In het NL, D, ENG en F gezocht. Maar steeds een andere servo dan de Uhlenbrock.
Ik heb vanochtend al 5 makers van houders gesproken. Maar de Uhlenbrock 81410 is kleiner dan de normale servo's en past niet in hun houders.
Vandaar mijn vraag of iemand met die Uhlenbrock 81410 servo wel een houder kent.
Zelf een houder maken is nu niet direct mijn voorkeur. Goed gekopierd is beter dan zelf moeten uitzoeken.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

755philippe

Hallo,
Waarom het niet zelf maken ? Gewoon naar Hubo of bouwmarkt gaan en een L-profiel kopen in kunstof of metaal van ongeveer 1m lang met breedte van 2-3 cm langs elke zijde van het profiel en je zaagt het in korte reepjes. je tekend de opening uit en boort dan nog 2 gaatjes voor het bevestigen van de servo op het profiel. Nadien nog 2 grotere gaatjes om het profiel te bevestigen onder de baan of op een plankje. Met 1m kunt je er zeker 30 stuks maken en is daarbij nog eens goedkoop ook. Ik heb dit toegepast bij al mijn servo's ipv houders kopen bij de bekende firma's.
Mvg


755philippe