Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Terminus

Gestart door RUNE, 24 juni 2021, 20:10:11 PM

Powered By Diesel

Knap staaltje modelbouw !
running on heavy fuel

RUNE

Weer even een update van de vorderingen, buizenstelsel staat in de verf en de bus is nu voorzien van verlichting.  Nu bezig met deze in de baan in te werken met wat groen en te zorgen dat alles zowat in elkaar opgaat, naden en overgangen nog wegwerken en hier en daar nog wat weatheren.  Binnen enkele weken kan ik dan focussen op de loodsen om deze verder af te werken, maar eerst nog even met de treintjes spelen  :)

IMG_1363 by rudi nelissen, on Flickr

IMG_1362 by rudi nelissen, on Flickr

IMG_1360 by rudi nelissen, on Flickr

IMG_1358 by rudi nelissen, on Flickr

Tot volgende update.

DFS


mahtoska1

Mooie vorderingen.

RUNE

De focus terug even verlegd naar de remise om deze verder af te werken en er meer details in te brengen.  Alvast begonnen met de sanitaire ruimten en deze voorzien van pisbakken, poempbakken en kakdozen.  Heb ze wel nie te proper gemaakt  :-[

IMG_20230201_154413 (002) by rudi nelissen, on Flickr

IMG_20230201_154228 (002) by rudi nelissen, on Flickr


DFS

Vuilaarts die daar werken precies...

Kautenbach

Shit.....wat mooi draadje toch, ik had m uut het oog verloren effekes....

Top, mooie subtiele details ;)

Kun je hoop van leren

SuSke

Alleen waar vind je die dingen, of is het allemaal gewoon 3D-print vanuit shapedingens en andere..
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

RUNE

Citaat van: SuSke op 01 februari 2023, 17:21:03 PM
Alleen waar vind je die dingen, of is het allemaal gewoon 3D-print vanuit shapedingens en andere..

Alles zelfbouw Frans, van Evergreen strips en platen en met hulp van een loep.  :)

ERVIN

Die wc's zijn echt heel realistisch , het lijkt wel of ik terug naar de mooie jaren 80 ga en in ons jeugdhuis naar het toilet moet , die zagen er toen ook zo uit. :D

Machtig mooi!!

RUNE

Citaat van: ERVIN op 01 februari 2023, 18:43:57 PM
Die wc's zijn echt heel realistisch , het lijkt wel of ik terug naar de mooie jaren 80 ga en in ons jeugdhuis naar het toilet moet , die zagen er toen ook zo uit. :D

Machtig mooi!!

Hopelijk wat properder.  :D

Stedahult

Citaat van: RUNE op 01 februari 2023, 17:42:23 PM
Alles zelfbouw Frans, van Evergreen strips en platen en met hulp van een loep.  :)

Das de leukste manier van bouwen. Ziet er goed uit!
Mvh. Steef

mahtoska1

Zeer leuke details!

hans63

mooi werk seg, maar als Nederlander wil ik wel graag weten wat poempbakken zijn.
de andere 2 ken ik wel  8)

RUNE

Citaat van: hans63 op 01 februari 2023, 21:31:26 PM
mooi werk seg, maar als Nederlander wil ik wel graag weten wat poempbakken zijn.
de andere 2 ken ik wel  8)
Das die van de drie waar je je handen in wast (de gootsteen). Heb iemand in een dronken bui zich al eens zien vergissen... :-\