Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Terminus

Gestart door RUNE, 24 juni 2021, 20:10:11 PM

perk

RUNE

Effe geleden, dus tijd om nog enkele vorderingen te laten zien.  De Boël-loc is bijna klaar, voorzien van motor en sound. Enkel nog wat details afwerken en of toevoegen, testrijden en fine-tunen. Maar alvast enkele plaatjes.

20240612_165026 by rudi nelissen, on Flickr

20240612_164940 by rudi nelissen, on Flickr

Nog een filmpje (op foto klikken)

20240612_165256 by rudi nelissen, on Flickr

Metpetergaathetbeter

Floris......euh Rudy ;D  :) ziet er alvast weer overtuigend mooi of moet ik zeggen vervuild uit ! ;)

Floris

boh, testrijden ook al gelukt zo te zien! mooi werk hoor!

RUNE

Vandaag begonnen met het samenbrengen (eerste keer) van alle delen van Terminus. Hopelijk past alles in elkaar en boven al dat alles zal werken. Eind deze week proefrijden, eventueel nog wat aanpassingen en dan alles terug uit elkaar en inpakken voor de expo.
Alvast een voorproefje.

20240903_111120 (002) by rudi nelissen, on Flickr

Tot ziens, tot Wieze.

Floris

oeh nu wel wat extra zin in wieze!

Tothebeach

Ziet er inderdaad tof uit. Ik zie dat jullie ruggelings staan, in het smerige hoekje. Dat is mooi in de buurt.  Ik kom wel kijken vanuit het Franse laantje :D

Groet,
michel

doomslu

Citaat van: Tothebeach op 03 september 2024, 13:16:07 PMZiet er inderdaad tof uit. Ik zie dat jullie ruggelings staan, in het smerige hoekje. Dat is mooi in de buurt.  Ik kom wel kijken vanuit het Franse laantje :D

Groet,
michel
Ja, ik heb die rotzooi op een hoopje gegooid. ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Citaat van: Floris op 03 september 2024, 12:42:04 PMoeh nu wel wat extra zin in wieze!
TOP! Ikke ook!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Floris

oh das leuk, neem ik mn boël-locje ook mee voor KEIIIIIIHARDE boël-lineups.

RUNE

Mijne BOEL zal er ook zijn, alleen denk ik dat het mij niet meer lukt om hem te poetsen. Zal mijne overal dan maar aan doen.

Floris

voor t goeie sfeertje nog een bos vlinderstruiken en een hoop roestig prikkeldraad tussen t hoekje met terminus en bassin en de rest van de expo.  :P