Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 215

Gestart door doomslu, 21 juni 2021, 14:59:15 PM

doomslu

We zijn MSM 215 aan 't afronden...
Komt uit begin juli.



Link naar de inhoud (nieuwsbrief): https://mailchi.mp/6a2ca5393094/modelspoormagazine-nieuwsbrief-msm-4976494
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Heel binnenkort...

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#2
Gisteren zat die in de brievenbus dat dikke nr. Wat mij het meest aansprak was zoals later ook bleek die baan is van de mannen van La Bosse, viel meteen op te maken aan de opbouw(en daarna ook te lezen)van hun laatste speeltje. Hoewel hun eerdere baan mij meer aansprak, is dit ook een juweeltje. Verder nog een aantal mooie banen.

Wat mij dan weer tegenviel is dat artikel van iets dat eigenlijk mijn inziens ondanks het fraai blijft, al meer dan genoeg is uitgemolken die zaken en creaties van E.Nouailler. 

Jullie horen jullie dit misschien dit niet graag maar eerder was al gevraagd om hier en bij andere "Huidig nummers"een feed back te geven van wat gepublieerd wordt.

Al eerder viel in sommige anderen hun feed back's al dan niet hier in dit onderwerp te lezen, dat ook anderen dat vinden van die artikelenreek van Emanuelle. Begrijp mij niet verkeerd hé, 't Is en blijft prachtig wat hij creëert maar VDB zoals VDB ooit eens citeerde https://www.youtube.com/watch?v=Q80gc7CvHvE.

Misschien eens op zoek gaan naar een ander virtuoos om zijn dingen te laten zien, zo is de lelijkheid van ons Luiks staalbekken in het verleden van Floris een heel goed vb. die toont hoe het ook kan,met steeds nieuwe creaties op allerei vlakken die ons blijven verbazen en eigenlijk nooit gaan vervelen. Iets wat van Emanuelle zijn kunstwerken niet valt te zeggen :" Heel mooi maar daar stopt het uiteindelijk bij."

Frank_N

#3
Vandaag MSM 215 gevonden in de kiosk van de buurtsuper 8)
Na eens snel gekeken te hebben valt gelijk de N spoorbaan van Paul Peeters op, de uitstekende balans tussen
sporen en scenery is erg goed gelukt! Yess thiss iss N ??? 8)
Zeer inspirerend nummer wat mij betreft, Chapeau MSM!
Groet van Frank

erik de noorman


Wat mij dan weer tegenviel is dat artikel van iets dat eigenlijk mijn inziens ondanks het fraai blijft, al meer dan genoeg is uitgemolken die zaken en creaties van E.Nouailler. 

Ik heb dit ook al eens aangehaald en ben het volledig eens met Peter. Verder een goed nummer.

Erik.

svvander

Wel, ik volg je Erik. Toevallig was ik van de week in de oude nummers aan het lezen en toen viel het mij op, hoe lang deze zaken al mee gaan. Pas op: knap werk, daar niets van.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Floris

Ben wel echt benieuwd wat ie ervan maakt als ie eens een heel diorama of baantje doet.

Rangeerduivel

Citaat van: erik de noorman op 21 juli 2021, 22:50:05 PM
Wat mij dan weer tegenviel is dat artikel van iets dat eigenlijk mijn inziens ondanks het fraai blijft, al meer dan genoeg is uitgemolken die zaken en creaties van E.Nouailler. 

Lang geweten maar misschien nog niet genoeg bekend;
De redactie is al geruime tijd op zoek naar inbreng door leden/bouwers van modelbaan(en).
Het magazine moet immers elke maand opnieuw tot de laatste bladzijde gevuld raken...en da's niet zo evident.
En ja, ook ik ben voor een deel schuldig! :-[
Is het tijdsgebrek, onkunde, gebrek aan durf, wie weet? :-\
Er staat zelfs een vergoeding tegenover! 8)

;)