Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Sneeuw in Cuba

Gestart door SuSke, 14 juni 2021, 16:00:00 PM

SuSke

Een gehuwde vrouw gaat alleen op vakantie naar Cuba en ontmoet daar een gespierde Cubaanse macho.

Ze  flirten en dansen en uiteindelijk belanden ze aan t eind van een heerlijke avond in bed waarbij ze elkaar, tijdens stomende seks, alle hoeken van het bed laten zien.
 
Na de daad, vraagt de vrouw de Cubaan naar zijn naam. 
"Die vertel ik je liever niet" antwoordt hij. "Telkens als ik dat vertel lacht iedereen mij uit". 

Zo verstrijken dus 15 vakantie dagen: Ze dansen, drinken daiquiris, mojitos en vrijen op volle snelheid. 
Aan de vooravond van de terugkeer, dringt de vrouw er opnieuw op aan dat haar macho haar zijn naam vertelt en tenslotte weet ze hem te overtuigen., en vertelt hij haar;  "Mijn naam is Sneeuw".

Als zij dat hoort , knikt ze zowat dubbel van het lachen.

"Zie je wel" reageert de Cubaan.
"Ik vertel je dat iedereen om mijn naam moet lachen. Jij bent niet anders".

"Nee, sorry. Ik lach niet om je naam. Ik denk alleen aan mijn man's gezicht, wanneer ik hem vertel dat ik gedurende 15 dagen in Cuba, elke dag 20 centimeter sneeuw heb gehad'.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

PietB