Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Duikboten

Gestart door Alberke, 05 juni 2021, 19:42:23 PM

raf

eigenlijk de meeste reacties kreeg ik toen ik met de modellen op transport was naar duitsland om gespoten te worden .
je mag er maar 80 en driehonderd km op en dan nog 300 terug dan hoef je af en toe te stoppen onder weg

nu de vraag was steeds wat kost zo een boot . dat is niet te berekenen omdat er heel veel gebouwd is geworden en dit allemaal van het budget af ging
maar eigenlijk wilde ze zo een kopen als kajak . een boot weegt leeg een 50 a 60 kilo dus dat valt nog mee en is nog te dragen
maar het probleem was dat de grootste opening daar waar de toren stond er voor zorgde dat je eigenlijk met je voeten naar achter zou moeten zitten hebben en dus achteruit aan het varen was.
een type IX had daarvoor een beter model geweest en stel je voor je gaat de lesse of de samber afvaren met vrienden en dan kom je met zo een kajak aan de stijger .
beziens zou je zeker hebben gehad maar ja spijtig een verkeerd soor boot
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Een buisiness opportuniteit Raf!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

stoomlokje

jammer , dat ik het niet wist , was s'avonds doodvermoeid, van een zeer drukke dag, waardoor er geen PC heeft opgestaan.

ACFI

Bij Proximus kan je tot 36 uur terugkijken toch zonder dat je het opgenomen hebt.

Bij Telenet hangt dat af van je abonnement.

ACFI.

raf

Nee Johan als je 1 jaar elke dag van 8 tot 12 uur s'nachts hebt gewerkt dan kruipt het niet in je koude kleren

ik begin nu pas terug een beetje aan mijn eigen boten te doen .dat heeft allemaal 1 jaar stil gelegen en daarna nog de maanden met opnamens

dus nee dank u .gewoon mijn eigen boten en treinen dat is meer dan voldoende
gr raf

ps er is ook nog een dvd te koop met nog wat meer content over de film
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Paulogic

Citaat van: Rangeerduivel op 06 juni 2021, 11:12:01 AM
Citaat van: Paulogic op 06 juni 2021, 09:42:54 AM
bah met Ella-June Henrard mogen ze mij wel in zo'n klein bootje stampen van Raf hoor...

Zij zou er misschien nog in kunnen, bij U zou het wat moeilijker worden met al die uitsteeksels... :-\  ;D ;D ;D

;)

Maar dat is mijn balast tank... Zo kan ik duiken gelijk de beste. Mo bi Dikke... hahahahaaaa
mvg,
Paul(ogic)