Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

nieuwe modellen

Gestart door modèlisme, 30 mei 2021, 17:16:42 PM

59erke

Citaat van: adrievans op 04 december 2021, 11:25:15 AM
Citaat van: modèlisme op 04 december 2021, 11:14:36 AM
Hartelijk dank Luc, toch iemand die mijn realisaties mooi kan vinden


Alleen jammer dat de rest pas veren in je kont steekt als er om gevraagd wordt.


even off topic ; toch jammer dat het forum hier de laatste tijd niet meer is wat het vroeger was, wat resulteert in het feit dat er hier velen niet meer reageren

en terug on-topic ; prachtige set Paul, zijn er ook plannen om deze aan te bieden in schaal N ?
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

rixke rail

Citaat van: 59erke op 04 december 2021, 11:30:25 AM
Citaat van: adrievans op 04 december 2021, 11:25:15 AM
Citaat van: modèlisme op 04 december 2021, 11:14:36 AM
Hartelijk dank Luc, toch iemand die mijn realisaties mooi kan vinden


Alleen jammer dat de rest pas veren in je kont steekt als er om gevraagd wordt.


even off topic ; toch jammer dat het forum hier de laatste tijd niet meer is wat het vroeger was, wat resulteert in het feit dat er hier velen niet meer reageren


3 maal juist !
Ik zal nu dan toch reageren : zoals steeds bij Paul topmodellen. Hij durft dingen uitbrengen, die niet zo vlug in massaproductie zullen uitkomen, een beetje zoals Jocadis zaliger ...
Alleen is mijn budget momenteel huilen met de pet op en kan ik alleen maar dromen van een ezeltje in de tuin met een speciale gave (€)  ;)
Ik zou ooit graag een AR40 bezitten en ook M3-rijtuigen, maar dan wel in afgewerkte versie en dus zou dat voornoemde ezeltje veel moeten gevoerd worden ...  ::)
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Jacques D

Citaat van: modèlisme op 02 december 2021, 15:12:01 PM
De familie rijtuigen krijgt uitbreiding met de M3 rijtuigen.





Nu nog schilderen , beschriften en voorzien van nikkel zilver ramen.

Mooie realisatie!
H0 2-rail en 3-rail + H0m&H0e - Digitaal
Hoofdzakelijk stoomlocs uit alle tijdperken met bijhorende wagens. Nadruk op België, Duitsland en USA + stoomtrams

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 03 december 2021, 15:37:04 PM
Ik vind het vreemd dat als er dan iets interessants getoond wordt, zoals hierboven van Paul, dat er geen reactie komt.

Af en toe bij Paul eens iets kopen is volgens mij een even goeie reactie Luc....!

set Marklin M4, PB type58, PB type 12... 8)

;)


jean-luc

Mooie realisaties Paul!
Mijn spaarpotje wil echter geledigd worden voor jouw HLV 12.
Heb je al enig idee wanneer de tweede reeks kan geleverd worden?  ;)

modèlisme

Ik heb reeds in november 2020 de wielen besteld voor de type 12, maar heb nog niets ontvangen. De firma Alan Gibson is een tijd door Corona gesloten geweest denk ik, Colin en zijn vrouw hebben alle twee covid gehad en hebben daarom een hele tijd geen leveringen kunnen maken. Ik ben nog steeds in blijde verwachting de wielen toch nog te krijgen.
Paul.
 

Peter

#51
Heb net de bouwset voor de type 58 op aanraden van lieve echtgenote en de kinderen besteld.
Ik zal het toch moeten proberen hem fatsoenlijk te bouwen.

Maar Paul,
Als je ooit nog eens tijd hebt.....mijn droommodel is en blijft voor altijd het treinstel type 620

245795924_4726679004009021_8878574849345146476_n by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

rixke rail

Idd Peter, of je moet tevreden zijn met een omgeschilderde en aangepaste Fliegende Hamburger of het geluk hebben een Pederzolli te bezitten ... :P
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Peter

#53
Eric, heb ooit een hele hele tijd geleden van Paul Bellon een resin kap overgenomen (2 delen) van de 620  samen met een Lima motorstel als chassis. Helaas waren die kappen helemaal vervormd  door ik weet niet welke oorzaak. de warmte ?
Heb er lang mee bezig geweest om die beide kappen recht te krijgen maar dat is me helaas niet gelukt, en heb ze toen doorverkocht aan Dirky
Of hij er iets van heeft kunnen maken weet ik helaas niet.
Moet er ergens nog foto's van hebben. 
Met vriendelijke groeten
Peter

modèlisme

Peter,

Ik denk eraan ooit nog dit treinstel te bouwen, ik weet niet of het een 2delig of 3delig stel zal zijn. Dit zal afhangen van mijn leeftijd, dus gezondheid.
Als ik er aan begin laat ik het je zeker weten.

De koppen heb ik al zowel in HO als in schaal O., en de plannen heb ik ook reeds jaren. Dus ik was ooit van plan ze te bouwen.

Groetjes,
Paul.
 

Peter

Paul, ik hoop dat je nog jaaaaren meegaat en we nog verschillende prachtige modellen te zien krijgen (en kunnen kopen)
Met vriendelijke groeten
Peter

stevend

Hey hey Paul

Is er al verdere vooruitzichten over de 630 ?

mvg

modèlisme

Hello Steven,

Ik denk half januari te kunnen leveren.

Groetjes,
Paul.
 

modèlisme

Hello,
Hier 2 foto's van de rijtuigen M3 in tijdperk 3 en tijdperk 4.


 

ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv