Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

nieuwe modellen

Gestart door modèlisme, 30 mei 2021, 17:16:42 PM

Peter

Prachtig, prachtig.
Perfekt gedaan Paul
Met vriendelijke groeten
Peter

Michael

Paul die Ar40 zie er prachtig uit.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154


just4fun

Mooi model!
Kunt ge d'r al een prijs opplakken?
Paul

rixke rail

Ja, dat wil ik ook wel weten ...
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

modèlisme

#20


Een messing bouwkit zal 675,00 euro kosten + verzending
 

Michael

En kant en klaar? Of verkoop je alleen als bouwkit?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

modèlisme

Ik moet dan eerst iemand vinden die wil bouwen.
 

svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

modèlisme

Eentje maar die goed kan bouwen en schilderen
https://youtu.be/St8ziBBEFU8 ren.
 

just4fun

En is de kit al leverbaar en/of bestelbaar?
Paul

Michael

Paul op de foto zien we het model in geel/rood periode iv, in het youtube filmpje zien we het model in groen livrei, in welke periode reden ze dan?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ronny-vdv

Hebben beide livreien gehad.
Mvg,

ronny-vdv

dieselfreak

De groene was de 'oerversie', die heeft zo gereden vanaf zijn bouwjaar 1957 tot eind van de jaren 60. Vanaf de jaren 70 reden de rood- gele versies. Mooi model trouwens Paul! Vooral de groene staat hoog op mijn verlanglijstje, als afgewerkt model natuurlijk want de handigheid ontbreekt mij om zelf een model in elkaar te zetten, eerst nog wat banken overvallen. ;D
MC

Michael

Marc ik wil je wel helpen, bedankt voor de info, 'k zal eerst maar sparen want die bank dat wordt toch niks.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154