MS Railtrack 663 / 993

Gestart door belgianrailways, 28 mei 2021, 17:40:16 PM

SuSke

Waarom kan Jocadis ons daar dan geen berichtje over sturen en het ons rechtstreeks vragen ...

En aub geen verhaal vol met excuses waarom zoiets niet gebeurt.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

#166
Citaat van: SuSke op 07 maart 2023, 23:41:49 PM
Waarom kan Jocadis ons daar dan geen berichtje over sturen en het ons rechtstreeks vragen ...

En aub geen verhaal vol met excuses waarom zoiets niet gebeurt.
..... Corona is daar het verhaal van de laatste 3 jaren en zoals ze het ginder oplossen, bekijken, naleven zal dat nog jaren duren, het gebeurd bij allen die daar produceren.....Zelfs de MSM loc was daar slachtoffer van !

Ook bij ons in de firma vragen wij de klanten hun ongenoegen als het er is te ventileren aan de directie. Vreemd het woord of de klacht van 1 klant helpt steeds meer dan dan wel 10(tallen) medewerkers die diezelfde problemen melden

rgp

Allen,

Railtrack is enkel de leverancier, LS is de bouwer.

Als Railtrack geen informatie krijgt van Piron en Co, dan kunnen ze ook niets zeggen.  Railtrack hangt wel degelijk (en op dit ogenblik in de mate van het mogelijke, gezien de gezondheid van de ENIGE werker daar (herstelt van chemo en straling).

Hoe meer klachten van inschrijvers, hoe groter de kans op "beweging".

Alle dagen een bericht sturen met "geen nieuws" is nutteloos en kan wel interessant zijn in de rubriek "hebt ge uw nieuw nummer van MSM al gekregen".

Roland

Michael

Misschien moeten we blij zijn dat na lange tijd er langzaam weer geproduceerd wordt, ik heb vandaag een set van 3 wagons groen versie lineas ontvangen, deze heb ik voorjaar 2021 besteld.
Het wordt hopelijk het wachten waard.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

N!CK

Patrick (rail track) is enkel de verkoper van de stelletjes
Eosyra dat het Jocadis-merk heeft overgenomen staat in voor de productie

thetrain

Hallo allemaal.
Het is met grote droefheid dat ik aankondig dat Patrick Grégoire, de bestuurder van railtrack, gisteravond is overleden. http://www.railtrack.be/blog/2023/03/28/r-i-p-patrick/
Ik betuig mijn oprechte deelneming aan de familie...

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

the_gold

Is er meer info?

Of zou dit bedrijfje falliet verklaard worden?

yannickvw

Inderdaad, iemand die weet hoe het nu verder moet? Contactpersoon of zo?

rgp

Allen,

Na het overlijden van Patrick Gregoire, blijkt (of zou blijken) dat volgende persoon de te contacteren persoon is:
EOSYRA (financieringsbedrijf)
Alex Fourneau
Rue Crollies 1
1430 Rebecq

Geen telefoon of email gevonden tot nog toe

Roland

Kris

#175
Beste,
Dat zal niet lukken , Eosyra is geschrapt wegens 3 jaar niet neerleggen van jaarrekening ( eens vlug op companyweb gekeken , ik heb daar een login )

Is reeds in november 2019 geschrapt

Rail track ( VZW) heeft nog 3 beheerders buiten de betreurde Patrick.

Ik vrees dat het verhaal daar stopt , ik denk niet dat er openstaande voorschotten zijn

Kris

rgp

Kris,

Bedankt voor de info. 
Toch nog even de juiste "constructie" uitleggen.
Railtrack heeft enkel de bestellingen aangenomen, eosyra was de geldschieter ( aan hen werd er ook betaald), LS is de producent.

Nu eosyra is gestopt, vrees ik ook dat diegene die een voorschot hebben betaald, hun geld kwijt zijn.

Roland

the_gold

Dit klopt toch niet? Eosyra is al 3 jaar geschrapt maar de de modellen zijn toch in 2020/2021 aangekondigd?


Kris

#179
Beste,

Zou mij verwonderen dat er na 4/11/2019 nog voorschotten zijn betaald , firma was  opgegeven ( BTW nr BE 0428.370.905 ) firma had op zich niets te maken met modeltreinen (adres is zoals hierboven door Roland aangegeven ) Ik zie nog meer gegevens op companyweb , vaak zijn publieke gegeven alles behalve up to date

Eosyra (CVBA)
Status Ambtshalve doorhaling 04-11-2019
Laatste balansjaar
2014
Bedrijfsgrootte
Micro (0 FTE)
Hoofdactiviteit
Ambulante revalidatieactiviteiten

Publicaties Belgisch Staatsblad van Eosyra
Type    Datum    Pdf    Onderwerp
ambtshalve-doorhaling    04-11-2019       Ambtshalve doorhaling
jaarrekening    28-01-2016       Jaarrekening 31.12.2014 Ggk:26.06.2015 Ngl:21.01.2016 (FR)
jaarrekening    28-01-2016       Jaarrekening 31.12.2013 Ggk:27.06.2014 Ngl:21.01.2016 (FR)
jaarrekening    28-01-2016       Jaarrekening 31.12.2012 Ggk:28.06.2013 Ngl:21.01.2016 (FR)