MS Railtrack 663 / 993

Gestart door belgianrailways, 28 mei 2021, 17:40:16 PM

Metpetergaathetbeter

ik dacht dat ook al vaag eens gelezen te hebben toen ik zat te kijken of er nog...... tja en goedkoper zullen ze in ieder geval nooit worden

the_gold

Update :

Beste klant,



Wij hebben eindelijk voorspelbare transportprijzen ontvangen, die ons hebben toegelaten, samen met de produktieprijzen, een vaste bestelling te doen bij LS Models.

De eerste fase is de digitale printing van de 2 treinstellen. En nadien word dat vervolgd met de prototype fase, die zeker na het Chinese nieuwjaar plaats vind.

Des te beter omdat er elk jaar een belangrijk deel van het Chinese personneel moet vervangen worden, dit te weiten aan dit Chinees Nieuwjaar.

Wij zullen U op de hoogte houden van de vooruitgang van zaken, zodra wijzelf de informatie ontvangen.

Wij plannen geen voorschotsbetalingen zolang de prototypes niet werden ontvangen en goedgekeurd.



Mvg



Rail-Track Eosyra team



Rail-Track Team
      +32470362067

       7850 Enghien
          Belgium

vanmiegroet

Feit dat ze voorzichtig zijn met de voorschotten is alvast een goed teken
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

the_gold


ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv

the_gold

Newsfla'sch' in mail...

Hopelijk nog voor het chinees nieuwjaar van 2030  ::)

Metpetergaathetbeter

daar zijn in China hele gebieden/industrieën afgesloten door de plaatselijkse griep  ;D (of zo wou men het ons toch verkopen) en zal men moeten wachten totdat alles weer vrij gegeven wordt

the_gold

Jullie toevallig nog enige berichtgeving ontvangen???
De laatste info is al sedert 25 mei.

ronny-vdv

Reken er maar niet op, want iedereen heeft leverings- of productieproblemen.
Ik wacht ook nog op bestellingen van het jaar 2020 en dat van andere merken.
En hou in uw achterhoofd, de Coronawinter komt ook nog.
Je zal geduld moeten hebben, vrees ik.
Mvg,

ronny-vdv

Michael

In het laatste bericht (27 mei 2022) eindigen ze met: "wij zullen U op de hoogte brengen qua produktieplanning zodra wijzelf
relevante informatie ontvangen."


Duidelijk genoeg toch, al horen ze tot januari 2023 niks dan horen wij ook niks.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154


the_gold

Normaal zal dit geen invloed hebben op de productie?

ramdani

dit staat er op FB :

"Wat betreft AM 663 en 671 Het project gaat door met LS, neem voor alle info contact op met jocadis663993 @ gmail.com"

mvg,
Michel

c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

ronny-vdv

Ik vrees ervoor dat we eerder naar 2024 zullen gaan dan 2023  8)
Mvg,

ronny-vdv

yannickvw

Jezus Christus...hoe lang kan het in godsnaam duren voor een onnozel modeltreintje te maken. 2 jaar later en nog altijd 0,0