MS Railtrack 663 / 993

Gestart door belgianrailways, 28 mei 2021, 17:40:16 PM

Lijn50

Citaat van: deevie op 17 januari 2024, 22:20:01 PMIk had gisteren een mail gestuurd naar a.fourneau@skynet.be. Betalingsbewijs+getekende overeenkomst erbij gestoken en vanmorgen stond het geld al op mijn rekening.
Ik heb vandaag ook een mail gestuurd. Ben benieuwd.
Philippe

modelbaanHO

Citaat van: Michael op 17 januari 2024, 19:56:56 PM
Citaat van: modelbaanHO op 17 januari 2024, 12:50:20 PMDank voor het vermelden van de mailadressen.
Ik heb een mailtje gestuurd.
Benieuwd wanneer ik mijn voorschot zal terugkrijgen.


Heb je daar ook je betalings bewijs bijgevoegd?
Ja, bestelbon en betalingsbewijs.

Rekening eventjes nagekeken en nog niets ontvangen.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Michael

Luc dan nog even geduld denk ik die man heeft heel veel mailtjes gekregen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

modelbaanHO

Gisteren heb ik de centjes op mijn rekening ontvangen.
Dank aan diegenen die hier bijdragen hebben geleverd.
En uiteraard ook dank aan diegene die het voorschot heeft teruggestort.

Ik ben een gelukkig man !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Danny HST (NMBS)

Halo allemaal.

Ik zat gisteren nog te denken of jullie al iets gehoord hadden over de nieuwe AM varianten. Maar tot mijn spijt zag ik dat de persoon die zich dit aan trok is gestorven ( in ieder geval mijn innige deelneming aan de familie ) Mijn zoon had er ook in bestelling staan (2 stuks), en voorschotten gegeven voor de 2 stuks dus 300€. Dus moeten we nu beginnen zoeken naar de overschrijving van de 2 en dat naar het hier boven ergens vermelde email adres sturen. Mijn zoon zal niet blij zijn :'(

SuSke

Ik heb ondertussen al 3 mails gestuurd naar de gekende adressen, maar tot nu toe nog geen reactie mogen ontvangen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

N!CK

Suske,

Normaal een mail sturen naar


a.fourneau@skynet.be
jocadis663993@gmail.com


Met betaalbewijs en inschrijvingsformulier erbij met een vraag tot terugbetaling

Dat is normaal genoeg,

Grt

SuSke

Ze gaan spammen heeft ook weinig zin. De eerste mail is 2 maand geleden verstuurd, en ondertussen al aan de 3de herinnering toe.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.