MS Railtrack 663 / 993

Gestart door belgianrailways, 28 mei 2021, 17:40:16 PM

SuSke

Desbetreffende firma heeft geen geldig ondernemingsnummer meer. Met andere woorden - ze bestaat niet meer.  :(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

755philippe

Hallo,
Als ik het goed begrijp is iedereen die op voorhand een voorschot betaalde zijn geld kwijt. Gelukkig daar niets besteld.
mvg

755philippe

yannickvw

#182
Ale tof  >:(

Vraag mij af waar het geld dan naartoe is...150*x100...

Wie zijn de 3 andere beheerders?

svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Kris

Hallo,

Indien er iemand een voorschot heeft betaald moet hij wel een betaalaanvraag of een bewijs gekregen hebben , ik vraag mij af op welk btw nr want na 4/11/2019 kan dit niet bij Eosyra geweest zijn aangezien het btw nr was geschrapt , deze firma was al jaren op de sukkel , zoals u in mijn vorig post kon zien zijn de jaarrekeningen van 2012-13-14 in 2016 zijn neergelegd en dan niets meer.




Ik kan de beheerders van de VZW Railtrack zien ( is ook publieke info) , het is niet aan mij om deze hier te plaatsen.
 

 

Metpetergaathetbeter

je zou ook de link kunnen plaatsen daarmee heb je nog nog altijd niks verkeerd gedaan

Metpetergaathetbeter

https://www.companyweb.be/nl/0536406436/rail-track


als ik geld moet krijgen zou ik toch wat meer fantasie gebruiken

klik publicaties en ik denk dat ge er zijt

Kris

Hallo ,

Dit is inderdaad al publiek , ik heb een betaallogin,ik weet niet wat iemand anders publiek ziet 

rgp

Allen,

Jullie moeten NIET bij Railtrack zijn, maar bij de beheerders van eosyra.
Railtrack deed enkel de publiciteit, de betalingen hebben jullie bij eosyra gedaan ( en dat al sinds de city uitvoering - laatste versie van jocadis zelf)

Roland

N!CK


Jurgen

Eerlijk gezegd heb ik dat altijd maar iets louche gevonden die Railtrack enzo. De manier waarop het stel verkocht werd, vond ik ook al maar bizar.

Maar bon, er zijn stellen geleverd geweest in het verleden, dus er was wel een bepaalde werking. Maar als ik het allemaal zo lees, dan was er slechts 1 persoon die erachter zat en die is nu helaas overleden.

Wat er nu gaat gebeuren? Ik zou verwachten dat degene die er reclame voor gemaakt heeft, ook voor een oplossing zou zorgen. Ik ben alvast benieuwd.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

JerryCrazy

#191
Eosyra is altijd een erg vaag bedrijf geweest, mensen zeggen of denken dat al heel lang, maar niemand heeft ooit geklaagd omdat de projecten ten einde liepen. (vaak te laat)
Nu Patrick is overleden en RailTrack niet communiceert en LS Models (dat om te beginnen al niet erg goed communiceert) niets zegt, denk ik dat mensen die hun aanbetaling hebben gedaan het kunnen vergeten... :-\

Bovendien werd het project voor de 2 treinstellen gelanceerd op een moment dat het bedrijf al wettelijk zonder werk zat.

ACFI

Op TMM is er een kleine update Nouvelle automotrice ... maar niet om vrolijk van te worden .

ACFI

SuSke

Van dat bericht wordt je helemaal niet vrolijk.
Blijkbaar is er dus al een hele tijd een boel aan het verkeerd lopen en heeft niemand de nodige commerciële waarborgen ingebouwd.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Dan kan ik naar mijn 300€

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154