Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MS Railtrack 663 / 993

Gestart door belgianrailways, 28 mei 2021, 17:40:16 PM

Metpetergaathetbeter

#150
hele dagen horen we dat dingen fout gaan in China, zowel op medisch als professioneel vlak, containervervoer, vervoer in al zijn facetten laat ons maar zeggen. En laat ze daar nu net gemaakt en van daaruit vervoerd/uitgevoerd te worden......Spreken we nog niet over zaken dat om één of andere reden niet kan geleverd of gemaakt te worden.

't is zo ver dat warenhuizen hier nauwelijks/moeilijk/niet zoals zou moeten aangeleverd worden(tekort aan vrachtwagens en chauffeurs, elke keten ondervindt problemen). Die treinstellen zijn maar een onderdeel van bestellingen, trouwens de eigen bestellingen van LS komen nauwelijks door, dus ja die anderen zullen ook moeten wachten......

Dus ja als je besteld hebt zul je moeten wachten, dat er nauwelijks info daar omtrent is zal in aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid  liggen aan het feit dat er ook geen nieuws te vertellen valt.....

Tracht eens een garage binnen te gaan/een wagen naar UW keuze uit te kiezen/ en nog een korting te krijgen wellicht kom je dan ook terug van een koude kermis/kale reis en eens men begint met leeggoed op alle flessen te rekenen dan zullen er velen hun ogen opentrekken. Nu zitten op vrachtwagens leeggoed, lege paletten, karton en isimo-bakken veelal enkel bierbakken en een kleinigheid andere zaken op, eens alles met leeggoed en in bakken gaat zullen er nog meer vrachtwagens en chauffeurs nodig zijn om dezelfde produkten tot bij de klant te krijgen en leeggoed terug bij fabrikant. Tja de Groenenzullen verschieten(zullen meer vrachtwagens over onze wegen moeten rijden) zoals nu we onze kernreactoren aan het ontmantelen zijn en ze/we binnenkort ecologischer elektriciteit/gas(met dank aan de groenen gaan moeten missen/te kort komen. Trouwens als men pet flessen gaat pressen gaan die ook plaats innemen om die weg te brengen


the_gold


Metpetergaathetbeter

helaas economische realiteit

ronny-vdv

Het wordt eens hoog tijd dat Europa eens op eigen benen gaat staan in plaats zo afhankelijk te zijn van andere continenten.
Dat niet alle grondstoffen beschikbaar zijn in Europa, dat moeten we aanvaarden, maar het wordt tijd dat de productie terug naar hier komt.
Mvg,

ronny-vdv

Dirk

 
Citaat van: ronny-vdv op 22 december 2022, 10:58:40 AM
Het wordt eens hoog tijd dat Europa eens op eigen benen gaat staan in plaats zo afhankelijk te zijn van andere continenten.
Dat niet alle grondstoffen beschikbaar zijn in Europa, dat moeten we aanvaarden, maar het wordt tijd dat de productie terug naar hier komt.

;D, en dat we terug steenkool gebruiken en weer lemen hutten leren appreciëren zeker. Het begint hier op een propaganda site te lijken, zal wel aan de toogpraat smaken. Soms wel een beetje rechts maar ala, schapen blaten ook luidruchtig. Nog even en de slogans worden weer boven gehaald. Wat zijn het hier klagers die toch wel vergeten dat we het hier ondanks alle crisissen toch niet slecht hebben, en dan zagen dat hun bestelde speelgoed op zich laat wachten en dat het dan ook gelijk kleur gebonden wordt. Leuk om te volgen en om af en toe eens wat commentaar te geven en wat olie te gebruiken.
Ik zou zeggen aan de klagers en de betweters:"Go For It", laat u maar gaan, ik vind het leuk.

mvg

Dirk

2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

Bundesbahnfreak

Ja Dirk, volledig gelijk.
De klagers weten niet hoe goed ze het hebben met hun "luxeprobleem".  Momenteel elders in Europa worden mensen hen schamele bezittingen kapot geschoten, zitten ze in de koude of worden ze mishandeld en vermoord omdat er éne gek zich moet profileren.

Mvg

Rudy

ronny-vdv

We klagen niet.

Je moet zelfs maar twee jaar teruggaan in de tijd. Mondmaskers ..........

Toch begrijpen ze het wel hoor in Europa: een chipfabriek hier te bouwen. Dat bedoel ik.

Wie spreekt er over steenkool?
Dat niet alle grondstoffen beschikbaar zijn in Europa, dat moeten we aanvaarden.
Goed lezen hé Dirk. ;)

Dat we lang moeten wachten op ons treinstel, dat had ik al lang begrepen.
We zullen al content mogen zijn als ze leverbaar zijn in 2023.
Mvg,

ronny-vdv

the_gold

#157
Zeg maar 2024...

Er werd deze week al een nieuwe LSM loc aangekondigd exclusief voor een winkelier. Levering 4e kwartaal 2023. Reken daar maar vertraging bij. En rekening houdende dat deze loc al verder staat in ontwikkeling dan het AM stel.

ERVIN

Citaat van: the_gold op 22 december 2022, 19:20:17 PM


Er werd deze week al een nieuwe LSM loc aangekondigd exclusief voor een winkelier. Levering 4e kwartaal 2023.

Nu ben ik wel benieuwd eigenlijk.  ;)

the_gold

Citaat van: ERVIN op 22 december 2022, 20:12:28 PM
Citaat van: the_gold op 22 december 2022, 19:20:17 PM


Er werd deze week al een nieuwe LSM loc aangekondigd exclusief voor een winkelier. Levering 4e kwartaal 2023.

Nu ben ik wel benieuwd eigenlijk.  ;)

Zwitserse vectron, helaas  ;)

ERVIN

Jammer maar toch bedankt voor de info.  ;)

Metpetergaathetbeter


ronny-vdv

Volgens de info die ik vernomen heb, zouden de reeksen 11, 12, 21 en 27 ook maar pas leverbaar zijn na de zomer 2023.

Dus, we zullen nog een beeeetje geduld moeten hebben, vrees ik  :o ;)
Mvg,

ronny-vdv

the_gold

Citaat van: ronny-vdv op 23 december 2022, 11:46:03 AM
Volgens de info die ik vernomen heb, zouden de reeksen 11, 12, 21 en 27 ook maar pas leverbaar zijn na de zomer 2023.

Dus, we zullen nog een beeeetje geduld moeten hebben, vrees ik  :o ;)

Jawadde... :o

Ik wacht momenteel nog op een exclusieve set nightjet Brussel-Wenen. Het grappige is dat ik die set besteld heb terwijl ik zelf op de nightjet op weg naar Wenen zat in september 2021. We zijn ondertussen 2023...

ronny-vdv

Na wat opsnorwerk, ben ik tot de vaststelling gekomen dat alles vast zit bij LS Models.

Jocadis raadt aan om zoveel mogelijk berichten te sturen om ons ongenoegen te uiten om zo vaart te krijgen in het project.
Dit kan naar infos.railtrack (at) gmail.com

Hopelijk loont dit  :-\
Mvg,

ronny-vdv